Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
word niet warm
zit ook een vertraging van 1 op 6 op(dus als het goed is kan ie nog grotere schroeven draaien)
schroef is 1 mm kleiner dan de motor. wier zit er niet in. accu zit 8,4 v op. de koppeling slipt niet.
Als je geen filmpjes hebt, zou ik inderdaad de vaardag even afwachten en daar even rondvragen. Troubleshooten is zó veel makkelijker als je het bootje gewoon even in handen hebt...
Laat ons uiteraard ook even de uitkomst weten!
Ik weet het al. :lol:
Is het dat ik een nog grotere schroef kan draaien? Volgens iemand had de motor alleen meer toeren dan met vertraging
Is het dat ik een nog grotere schroef kan draaien? Volgens iemand had de motor alleen meer toeren dan met vertraging
Wat ik overgigens ook nog kan doen is de vorige eigenaar vragen welke schroef hij er mee draaide en hoe zwaar zijn boot is (het gewicht speelt denk ik ook mee?)
Quartel Modelbouw - ROBBE Scheepsschroef 35mm Rechts
Die heb ik er nu onder. Bedankt Jeffrey. Als je dat zou willen ;-)
Henk bedankt voor je antwoord dus ik kan nog een grotere schroef nemen omdat het een grote/vorse vertraging is?
Wat ik overgigens ook nog kan doen is de vorige eigenaar vragen welke schroef hij er mee draaide en hoe zwaar zijn boot is (het gewicht speelt denk ik ook mee?)
Alles kan, kan het alleen hier vandaan niet zien.dus mijn motor kan oud/stuk zijn?