Misschien is het wel even leuk om te vertellen dat ik voor het eerst een body heb gespoten. Toen ik deze buggy kocht zat er een nieuwe kap bij. En ik dacht dat is een leuk project voor mij.
Dit is dus de eerste keer dat ik het gedaan heb.
Wat heb ik nog gekocht:
- spuitverf
- Decal stickers van xxx main deze moesten aan de binnenkant van de kap worden bevestigd.
Ik plaats hieronder de foto's van zoals hij was en nu dus met de nieuwe kap.
Er was echter wel 1 nadeel aan deze auto de spoiler was kapot dus die heb ik moeten lijmen met lijm die ik gekocht heb op een beurs. Deze lijm kan ook twee bouten aan elkaar lijmen zonder jij hem los kan trekken. Tenmiste dat is wat die man beweerde op de beurs in Leeuwarden.
Ik heb spoiler ook gespoten maar daar ben ik niet zo tevreden over dus daar ga ik een nieuwe voor bestellen. Maar de kap is best goed gelukt.
Alles is bijna symetrisch.
Hier de foto's.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Dit is dus de eerste keer dat ik het gedaan heb.
Wat heb ik nog gekocht:
- spuitverf
- Decal stickers van xxx main deze moesten aan de binnenkant van de kap worden bevestigd.
Ik plaats hieronder de foto's van zoals hij was en nu dus met de nieuwe kap.
Er was echter wel 1 nadeel aan deze auto de spoiler was kapot dus die heb ik moeten lijmen met lijm die ik gekocht heb op een beurs. Deze lijm kan ook twee bouten aan elkaar lijmen zonder jij hem los kan trekken. Tenmiste dat is wat die man beweerde op de beurs in Leeuwarden.
Ik heb spoiler ook gespoten maar daar ben ik niet zo tevreden over dus daar ga ik een nieuwe voor bestellen. Maar de kap is best goed gelukt.
Alles is bijna symetrisch.

Hier de foto's.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.