Spuiten van een Hong Nor x1cr kap

Misschien is het wel even leuk om te vertellen dat ik voor het eerst een body heb gespoten. Toen ik deze buggy kocht zat er een nieuwe kap bij. En ik dacht dat is een leuk project voor mij.

Dit is dus de eerste keer dat ik het gedaan heb.
Wat heb ik nog gekocht:
- spuitverf
- Decal stickers van xxx main deze moesten aan de binnenkant van de kap worden bevestigd.

Ik plaats hieronder de foto's van zoals hij was en nu dus met de nieuwe kap.
Er was echter wel 1 nadeel aan deze auto de spoiler was kapot dus die heb ik moeten lijmen met lijm die ik gekocht heb op een beurs. Deze lijm kan ook twee bouten aan elkaar lijmen zonder jij hem los kan trekken. Tenmiste dat is wat die man beweerde op de beurs in Leeuwarden.

Ik heb spoiler ook gespoten maar daar ben ik niet zo tevreden over dus daar ga ik een nieuwe voor bestellen. Maar de kap is best goed gelukt.
Alles is bijna symetrisch.:p

Hier de foto's.
3001201197800000.jpg

0402201198100000.jpg

0402201198000000.jpg

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Hey mooie buggy!
I heb ongeveer de zelfde geloof ik.
Mijne heeft nu al de derde 3,5cc motor er op zitten en is al een paar jaar oud Maar gaat als de brandweer.
vol gas op straat toch zeker een 70 km/h of meer
HNbuggycompilaite.jpg

S6000568.jpg

[URL="
- rc nitro buggy @ full speed[/URL]

De enige overeenkomst die ik zie is dat er ook 4 wielen onder zitten en der zitten HongNor stickers op. Maar ik betwijfel of het er ook echt 1 is.

Laatst bewerkt door een moderator:
het zijn de bijgeleverde stickers en het stond groot op de doos.
Of ze moeten de verkeerde buggy in de doos hebben gedaan?

haha. Is jou auto 1/10? Ik heb geen idee namelijk. Mijn hong nor is 1/8.
Ik heb geen idee hoe mijn rb motor rijdt. Ik heb nog niet kunnen rijden..

Iedere keer als ik vrij ben is het K.. weer.

Die van mij is 1/8 en is zeker wel een hong nor.
Hij werd verkocht als een jamara cyclon evo 4wd.
Het is orgineel hong nor alleen heeft jamara er zijn stickers op geplakt.
Ik heb even gezocht en ik denk dat het een Hong-Nor Ultra mbx is alleen dan met zijn wat onderdelen verschoven. aandrijving en de rest zijn het zelfde

Het spuitwerk ziet er wel netjes uit hoor, zeker voor een eerste keer. Maar het totaal is wel een beetje somber, mijn voorkeur gaat ook uit naar een lichtere, fellere kap.

Back