Spuitklusje ??

Al jaren prober ik zo af en toe een 1:10 body of een heli canopy te spuiten, tot op heden is dat eigenlijk nog nooit goed gelukt.

Nu wil ik mijn zojuist binnengekomen blanke Xtreme V4 canopy in de kleur zetten. Het windscreen moet zwart worden en de rest wit, er zitten mooie stickers bij en die wil ik gebruiken... eigenlijk moet hij worden zoals deze

imagemagic.php

maar nu het volgende wie kan mij vertellen hoe ik nu, nadat ik wit gespoten heb het raam zwart maak..gewoon er overheen spuiten??
De laatste keer dat ik dat deed werd de witte kleur weer helemaal grjs

Ik kom er niet echt uit en om nu weer een canopy te verkl..... dat zie ik niet zitten.

wie kan mij van tips voorzien, of misschien nog beter, wie kan er, tegen een kleine vergoeding uiteraard mijn canopy spuiten??

Gr
Ferdy

En als je nou afplakt? dus het witte afplakken en wat je zwart wilt openlaten

klinkt natuurlijk wel erg logisch.......:).... zal ik het dan toch maar zelf proberen...
trek ik het al gespoten gedeelte er dan niet af??

klinkt natuurlijk wel erg logisch.......:).... zal ik het dan toch maar zelf proberen...
trek ik het al gespoten gedeelte er dan niet af??

gespoten deel ff een half uurtje laten drogen daarna het afgeplakte verwijderen en dan gewoon de witte laag er overheen, zelfde principe voor stripings enz als je gewoon maar eerst de donkere kleuren spuit dan is er niks aan de hand!

Veel succes!

gespoten deel ff een half uurtje laten drogen daarna het afgeplakte verwijderen en dan gewoon de witte laag er overheen, zelfde principe voor stripings enz als je gewoon maar eerst de donkere kleuren spuit dan is er niks aan de hand!

Dat geldt alleen als je een doorzichtige body hebt, een canopy is van zichzelf wit.

Ik heb zelf geen ervaring in het spuiten van een canopy maar ik heb weleens gehoord dat je een glasvezel canopy beter te spuiten is.

Ik ben wel benieuwd
suc6

re

btw... mijn canopy is doorzichtig en wel erg klein voor mijn dikke vingers

Dat wist ik, daarom vertelde ik dat ook. anders gewoon eerst de randen afplakken en dan minder secuur de rest? moet wel te doen zijn, maarja daar is het ook een hobby voor he!

kijk eens naar dat plaatje..... daar krijg ik mijn vingers nooit in om het netjes af te plakken.
blijkt dat er wel een mal bijzit voor het schermpje, misschien nu een contramal maken om de rest af te plakken....

ik hobby rustig door..maar vrees weer met grote vrees

Laatst bewerkt:
Back