spullen kopen op 3dmasters

• Topicstarter Topicstarter vasu
  • Startdatum Startdatum
V

vasu

Guest
Hoi allen,

Misschien een stomme vraag (oh nee, die bestaan niet...), maar wellicht dat meerdere die nog nooit naar een heli event zijn geweest zich hetzelfde afvragen:
Er zijn ook op 3dmasters meerdere stands waar heeel veeeel mooie dingen te koop zijn. Ik wil tijdens 3dmasters de knoop qua keuze doorhakken en een nieuwe heli kopen, maar weet iemand hoe dat op dat soort events over het algemeen gaat met betaling? Is dat contant, pin of creditcard? Ik zal ongetwijfeld m'n geld niet in m'n zak houden op zo'n event en ben dan wel benieuwd of ik dan een stapel geld mee moet nemen of de pinpas/creditcard.

Grt
Dennis

RC Heli Nation Citizen 365 :cool:

Ik had in 08 een hoop geld in cash bij me. Ik ga er van uit dat de buitenlandse winkels geen pin aanwezig hebben. Toen in ieder geval niet, nu waarschijnlijk ook niet.

Sorry hoor... Ik had de vraag niet gezien.

Ja, er zijn veel stands waar je dingen kunt kopen met vaak mooie 3DM kortingen vanuit de shops.
Het ligt een beetje aan de invulling van de sponsors wat je kunt kopen maar zeker 4RC.NL en Fastlad komen met shops.

Sommige sponsors hebben alleen display stands voor hun producten.
Maar vorig jaar heb ik bijvoorbeeld 2x een VBAR gekocht bij Mikado zelf die 100 eruo goedkoper was dan in de bestaande webshops.

De shops hebben internet uplinks, maar hoe ze die gebruiken is aan hun.
CreditCard zal vaak wel werken maar Cash is beter.

oke, dan hou ik gewoon rekening met contant geld.

tnx voor het alsnog reageren! :-)

Back