Spyder 2 - CNC gesneden

• Topicstarter Topicstarter Cpt. Ed
  • Startdatum Startdatum
C

Cpt. Ed

Guest
Hallo,

vernieuwde uitvoering van de Spyder 1 gemaakt: grotere romp en perforaties aan de achterzijde van de roeren.
Setup is gelijk aan de Spyder 1. Zie http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=32153.

Clubgenoten hebben een CNC freesmachine gebouwd. De nieuwe Spyder 2 is daarop gesneden.

normal_CNC%200.jpg

normal_CNC%201.jpg

normal_CNC%202.jpg

normal_CNC%203.jpg

O ja. Bijna vergeten de kleuren:

normal_Spyder%202.jpg

Ik kan alleen nog niet kiezen tussen de logo's :

normal_Red%20Bull.jpg

Interesse voor een CNC gesneden shocky of (depron) spuitmallen?

Stuur een PB-tje. Snijden van een eigen ontwerp is ook mogelijk. Daarvoor dient een autocad file te worden aangeleverd (DWG, DXF etc. etc.).

normal_Spyder%202%20-1.jpg

ok, komt ie he, ik ben een heli man en heb niet veel met indoor toestellen, en heb er dus ook weinig weet van.

waarvoor zijn die uitsparingen in de roeren ?

He Kapitein.......

Heb jij ook een exacte kopie van de Ikarus yak 54 of wil je die ook maken.
Heb zelf daar gaan tekening voor..........
Welk programma zou ik daar eventueel voor nodig zijn als ik dat zelf zou willen tekenen.

Mvg,

Daniël.

@ Raymon: 15 euro (incl. plaat en versturen) wat betekent dat je alleen een digitale tekening hoeft te mailen.

@ Daniël: de Ikarus Yak heb ik niet in DWG formaat, maar zwerft hier volgens mij wel rond op het forum. AutoCAD (alle versies), vectorworks, arkey, 3d studio max, zijn geschikte tekenprogramma's om DWG of DXF bestanden te maken

Cpt. Ed zei:
@ Raymon: 15 euro (incl. plaat en versturen) wat betekent dat je alleen een digitale tekening hoeft te mailen.

@ Daniël: de Ikarus Yak heb ik niet in DWG formaat, maar zwerft hier volgens mij wel rond op het forum. AutoCAD (alle versies), vectorworks, arkey, 3d studio max, zijn geschikte tekenprogramma's om DWG of DXF bestanden te maken

Is er een van die programma's illegaal te verkrijgen......

Mvg,

Daniël.

Ja Daniel.. dat zijn ze :)

En nee ik heb ze niet ;) ook student versies van hogescholen zijn prima te gebruiken en kosten onder licentie van scholen een euro of 3:D

Groeten Vincent

Back