Square STD-22W vraagje (Tamiya TT-01r)

Ik heb onlangs een aantal cs acc voor mijn tamiya tt-01r type e aangeschaft.
Hier zat ook een oneway aandrijfas bij de square std-22w. Nu was ik vandaag bezig om deze te installeren maar kwam ik erachter dat die nieuwe as niet past in de huidige alu aandrijfcups. Klopt dat en zo ja welke cups moet ik dan hebben?

Andre, bedankt. Ik heb een TT-01R type E daar zit standaard uit de doos een alu cardanas en alu cups bij. Nu heb ik een one way cardan gekocht, maar die heeft dus een dikkere kop die niet in de standaard alu cups past dus hoe weet ik nu welke ik moet hebben?

Hierbij een foto. Links origineel, rechts Square STD-22W oneway cardanas.

10168240_681004668625323_2061989504_n.jpg

De originele standaard TT-01 bouwdoos versies.

Stuur even via een PBtje je adres dan stuur ik je een setje op !
Heb ergens nog twee setjes rondslingeren.

Andre

Ik heb de originele standaard bouwdoos versies er nu in zitten. Ik heb niet een standaard TT-01 he maar een TT-01R type E daar zit standaard een alu cardanas met alu cups bij.

Extra aanvulling. De rood omcrikelde propeller joint hebben dus een te klein gaatje voor de nieuwe oneway cardanas. De kop (het bolletje aan de 2 uiteinden) past niet in de cup. De originele alu cardanas van de TT01R type E past dus wel.

cuptt01re.jpg

De rood omcirkelde heb je dus nodig.
full
Foto uit het linkje van mijn eerste antwoord !

TT-01 zonder de R
R heeft als hopup inderdaad de volledige alu cardan as set.

Andre

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok duidelijk, maar dan is de vraag. Passen de kogellagers die bij mijn TT-01R type E zitten om de cups van de standaard TT-01? Of moet ik die ook anders hebben?

Back