Srimok 90 van Kasama

Tjonge kijk jij nog naar andere heli's :P

Mooi ding inderdaad, ik heb hem vorig jaar op de Masters gezien, erg mooi gedaan met de aansturing en de trillingsontkoppeling van de motor. Alleen denk ik dat ie behoorlijk zwaar is, gezien de "grote" hoeveelheid aluminium.

Greetz,

Michiel.

Kasama gaat volgend jaar een electro versie van de Srimok uitbrengen, en je moet natuurlijk wel bij blijven met wat de andere merken doen;)

Maar voor mij is er maar één merk hoor!! hoewel ik de Srimok ook wel een erg mooie heli vind.

zo hoorde ik van iemand dat er volgend jaar een logo 700 uit gaat komen :-)

En hopelijk wordt hij dan net zo eenvoudig, licht en betrouwbaar als de huidige logo's ...

Bas

inderdaad absoluut geen bling bling, maar dat vind ik nou zo knap aan een mikado, die heeft dat namelijk niet nodig !
Maar goed, ik ben benieuwd ...

Mein Setup:

YS 91-SR
Hatori SB-19 FH
Kasama Header
4 x BLS451
Spartan DS760 + BLS251
RevLock 20
Reactor X
Futaba R608 FS
Radix 710, Radix 105, Radix Super Stubz

Das Gewicht ohne Haube und Sprit liegt bei 4,22kg!
Die Haube is noch beim Tom zum lackieren.

Zijn canopy zal zo'n +200g wegen, dus 4,6Kg leeg, en dat is erg licht!!
XL-V91 woog 4,7Kg zonder brandstof.

Laatst bewerkt:
Zullen het spoedig weten, ik ben er 1 aan het bouwen. Wilde niet meer wachten op de Rigid die ik besteld had, die heb ik dus geannuleerd... Levering van de Rigid was wéér uitgesteld.

Maar goed, nu dus de Srimok in huis :-)

Zullen het spoedig weten, ik ben er 1 aan het bouwen. Wilde niet meer wachten op de Rigid die ik besteld had, die heb ik dus geannuleerd... Levering van de Rigid was wéér uitgesteld.

We verwachten natuurlijk wel een bouwverslag;)

Wel opvallend dat je van een 90 sice E heli opeens naar een brandstof heli gaat:confused:

Er was toch sprake van dat de srimok er volgend jaar als E uitvoering komt mischien is er dan wel een conversion kit voor tekrijgen

Ben ook benieuwd! Had zo'n beetje begrepen dat er een conversie zou komen van nitro naar elek. Kan altijd nog dus.

Hoeveel % ga je hem vliegen?

We verwachten natuurlijk wel een bouwverslag;)

Wel opvallend dat je van een 90 sice E heli opeens naar een brandstof heli gaat:confused:

Opzich niet opvallend hoor, ik had nog een motor liggen en ik vlieg graag met nitro. Ik was het wachten gewoon zat. Verder ben ik geen E-heli diehard :-)

Bouwverslag in progress op: RCpilotenforum.nl :: Bekijk onderwerp - Srimok 90

Ben nog niet zo heel ver, stap 1 om precies te zijn, maar ik ben onder de indruk van de kwaliteit van deze kit!

Ik ga hem vliegen op 30% nitro, zoals al mijn Nitro machines...

Bouwverslag wordt aangepast, nu staan er foto's bij van stap 1... (link op eerste pagina in mijn post)

Kijk regelmatig maar eens.

Back