staart gaat op en neer beastx

Probeer met kds450 en beastx flybarless te vliegen.
Probleem is de staart beweegt heel snel van links naar rechts hoe los ik dit op.

Wat is het?

In de titel zeg je op en neer, in het verhaal is het opeens links en rechts...

Moet je de gyro gevoeligheid ook bij fbl altijd met de zender (T10CP) instellen.
In de T10CP zender staat die standaard op 50% en niet op actief maar inh ingesteld.

Moet je de gyro gevoeligheid ook bij fbl altijd met de zender (T10CP) instellen.
In de T10CP zender staat die standaard op 50% en niet op actief maar inh ingesteld.

Die moet je idd activeren, en dan in de GY mode zetten.

Dan even de micro beast handleiding er op nalezen, pagina 74, zet je tailgain voor de eerste vlucht zo dat je lampjes op de MB op F of G branden, das een goede uitgangswaarde voor je eerste vlucht, je zal in de zender zo rond de 32% uitkomen (Futaba in GY mode)

Alle pot meters op de middenstand, Pot meter 1 voor de eerste vlucht op een kleine heli wat lager, die zijn wat gevoeliger voor een hoge cyclic gain dus vandaar.

Testvliegen en kijken of de gain hoger kan of lager moet.

daarna ff dit lezen;

BeastX V3 Tuning Guide Updated - HeliFreak

Wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen STD en GY bij de zenderinstellingen van de gyro bij Futaba? Het enige verschil dat ik zag bij mijn T7C is dat wanneer je schakelde tussen die 2 de gain waardes in STD gereset worden naar 50/ 50.. Dat kostte me 300 euro met de henseleit, zo'n heli vliegen met de gyro in standby was geen succes.. :(

K*t grappen....

op standaard mode is alles onder de 50 rate en er boven HH. (als ik me het goed herinner)

Op GY mode loopt de gain van 0 naar 100 en is A ervoor AVCS en en N er voor rate mode.

GY mode is iig de mode die je moet selecteren met een HH gyro.

Back