staartboom en evt stabilo/kielvlak

Beste HLG/DLG-ers

Ik heb voor een (reparatie) projectje een staartboom nodig.

Waar kan ik die vandaan halen?

Tevens eventueel op zoek naar een stabilo + kielvlak, foam/glass

zijn er zelfbouwers die evt wat hebben liggen?

Thx
Winfried

roeren zijn te koop bij alex hoekstra. zijn wel aan de prijs maar zeker weten topspullen! ook erg licht wat je natuurlijk wil hebben bij een dlg. voor staartbomen zou ik even zoeken in het supergee II bouwdraadje. welke diameter moet je hebben?

Hoi Robert,

Bednakt, ik zal die supergee draad eens doorlezen.

staartboom diameter weet ik eigenlijk niet. Het is voor een 1.50cm DLG.

Ik zal wat verder onderzoek doen naar wat ik nodig denk te hebben

ThxW

Sietse?

Sietse kan ook roervlakken voor je maken, heeft hij voor zijn eigen SuperGee ook gedaan. Stuur hem eens een PB.
Welk merk/type DLG is het?

Hoi

Ik heb een vleugel liggen van een HighLight, daar moet dus een rompje + staatvlakken bij,

maar ik wil ook een electro rompje maken, dus dan heb ik alleen de staartboom + roervlakken nodig.

Ik ga sietse en Berrie even polsen.

Dank
Winfried

Ik maak idd soms iets voor anderen. Met name Supra onderdelen heb ik wereldwijd geexporteerd :mrgreen: Nou ja, het aantal rompjes dat voor 'derden'' de deur uitgaat is nog op 1 hand te tellen. Het idee dat er in Australie en Duitsland rompjes van mij rondvliegen vindt ik wel grappig.

Ik weet niet of een supergeeboom en supergeeromp (zoals Dennis en ik ze gebruiken) iets voor je zijn. De vleugelbevestiging, met die pijpjes, wijkt nogal af van alle commerciele modellen.

Wie weet wat Sietse voor je kan betekenen? Die is wat sneller met bouwen denk ik zo.

Laatst bewerkt:
Back