Staka 15 augustus

Discussie in 'Lijnbesturing' gestart door combatfred, 11 aug 2015.

  1. combatfred

    combatfred

    Lid geworden:
    23 apr 2008
    Berichten:
    66
    Locatie:
    almere
    Het ziet er naar uit dat ik met mijn zoon Richard ga meedoen. Hoe laat mogen we vliegen en wat zijn de exacte spelregels ook weer. Wordt er daarna weer gechineest?
    Fred
     
  2. DHZ

    DHZ In Memoriam

    Lid geworden:
    26 aug 2012
    Berichten:
    270
    Locatie:
    Modelvliegclub Stadskanaal & Omstreken
    De .PDF bevat het reglement van de STAKA Record Cup

    PP is verhinderd maar de organisatie wordt door de plaatselijke modelvliegclub gedragen.

    Groet,
    Jan-Willem
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. DHZ

    DHZ In Memoriam

    Lid geworden:
    26 aug 2012
    Berichten:
    270
    Locatie:
    Modelvliegclub Stadskanaal & Omstreken
    Chinezen is geen integraal onderdeel van het evenement maar een door willekeurige deelnemers op willekeurige wijze uitgevoerde "side show": soms gebeurt het gewoon 2x en soms helemaal niet (-:

    Groet,
    Jan-Willem
     
  4. packard

    packard

    Lid geworden:
    23 feb 2004
    Berichten:
    957
    Locatie:
    naaldwijk
    Jan Willem, weet jij ook, of op de vrijdag vooraf een sleutel van het clubhuis beschikbaar is ? Er zijn tenminste drie kampeerders.
     
  5. DHZ

    DHZ In Memoriam

    Lid geworden:
    26 aug 2012
    Berichten:
    270
    Locatie:
    Modelvliegclub Stadskanaal & Omstreken
    Gerben & andere kampeergasten, de sleutelkwestie wordt onderkend. Clubsecretaris Klaas beschikt over een sleutel en volgens mij zou PP c.q. Klaas hierover gaan communiceren. Ook weet PP hoe het precies zit met de gemeentelijke toestemming t.a.v. de toegestane vliegtijden (vraag van Fred). Ik ga de beide heren per e-mail verzoeken om e.e.a. via het forum bekend te maken. Uw geduld wordt op prijs gesteld!

    Vriendelijke groet,
    Jan-Willem
     
  6. packard

    packard

    Lid geworden:
    23 feb 2004
    Berichten:
    957
    Locatie:
    naaldwijk
    JW, ik haal de sleutel op bij Klaas. Alles is geregeld!
     
  7. Bell-crank

    Bell-crank

    Lid geworden:
    25 jan 2014
    Berichten:
    48
     
  8. Bell-crank

    Bell-crank

    Lid geworden:
    25 jan 2014
    Berichten:
    48
    Volgens de gemeentelijke vergunning mag er vanaf 10.00 uur gevlogen worden. Zo rond die tijd komen diverse deelnemers ook binnen en wordt het wedstrijdterrein in gereedheid gebracht. Na de koffie en het nodige lijnbesturingslatijn wordt er omstreeks 11.30 -12.00 begonnen met de wedstrijd. Klaas Tjassens.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2015
  9. Bell-crank

    Bell-crank

    Lid geworden:
    25 jan 2014
    Berichten:
    48
     
  10. combatfred

    combatfred

    Lid geworden:
    23 apr 2008
    Berichten:
    66
    Locatie:
    almere
    Oh wat stom van me. Ik had alk een afspraak staan op zaterdagmiddag. Niet aangedacht, want ik was in eerste instantie niet van plan naar de STAKA te gaan. En gisteren zei ze tegen me:je hebt al een afspraak, schat! Je raadt het al als de directeur dat zegt valt er niet meer onderuit t e komen.
     
  11. stunthenk

    stunthenk PH-SAM

    Lid geworden:
    7 feb 2006
    Berichten:
    1.236
    Locatie:
    Amersfoort
    De StaKa gister was weer een fijn feestje. Ook al ontbraken een paar vaste deelnemers, met natuurlijk PP voorop, waren er toch 6 piloten en pitlieden. De hele boel werd vakkundig geleid door Klaas, alsof ie nog nooit iets anders had gedaan. We hadden geweldig veel mazzel met het weer, het begon pas na 2en te regenen, en er was weinig wind. Ik heb tussen de bedrijven door zelfs nog 2 vluchten stunt kunnen trainen, als voorbereiding op de EK van volgende week. De grootste held van de dag was natuurlijk Jan Willem, die zowel de pilootcup als de pitman cup heeft gewonnen! En alle bedankjes gaan natuurlijk naar de modelvliegclub Stadskanaal voor het ter beschikking stellen van hun veld.
     
  12. DHZ

    DHZ In Memoriam

    Lid geworden:
    26 aug 2012
    Berichten:
    270
    Locatie:
    Modelvliegclub Stadskanaal & Omstreken
    Om de woorden van Henk te onderstrepen hierbij nog twee plaatjes van de bijeenkomst. Let vooral op het biljartlaken waarop gevlogen kon worden - beslist geen toeval! Allemaal vrolijke gezichten van vroege vogels die ter plaatse hun tent hadden staan: modelvliegers in hart en nieren en geen ARTF te bekennen.
    Groet,
    Jan-Willem

    20150815_groep1.jpg 20150815_lineup1.jpg
     

Deel Deze Pagina