FOX35
PH-SAM
Heren vliegers en pitmensen in de Recordcup:
Door drukte in mijn werk en prive ben ik er weer niet eerder toe gekomen te berichten over de komende afleveringen van de Recordcup. Tijdens de vliegersvergadering is onder voorbehoud de datum 8 juni aangegeven, maar later is in verband met de datum van de Karel Doormancup de datum 30 juni definitief geworden en in de agenda op lijnbesturing.nl gezet. Ik trek het me aan dat ik hier niet eerder op het forum over bericht heb. Daardoor hebben afgelopen zaterdag 2 en bijna 3 mensen voor niets de lange reis naar het noorden en terug afgelegd. Daarvoor mijn excuses! Ik hoop dat dit (als jullie tenminste kunnen op de 30e) jullie enthousiasme niet zal dempen.
Het gaat dus wel weer plaatsvinden op zaterdag 30 juni, als gewoonlijk op het modelvliegveld van de KVSO te Stadskanaal aan de Kijlsterweg. De oudgedienden weten van wanten. Als er nieuwe geïnteresseerden zijn kunnen ze via een PM contact met me opnemen (ik zal dan wel mijn PM-box in de gaten moeten gaan houden …) voor meer informatie over de plaats en de regels.
Vanwege de huidige milieuvergunning mogen we niet eerder dan 1300 uur motoren laten lopen. Ik wil jullie daarom verzoeken om uiterlijk 12.30 aanwezig te zijn, zodat we om 13.00 sharp kunnen beginnen. Daarom zal er naar ik begrijp niemand op het veld willen kamperen.
Ik weet nog niet of het clubhuis open gaat, dus ik adviseer jullie je eigen natje en droogje mee te nemen.
We vliegen natuurlijk een aflevering van de Recordcup. Als het qua opkomst kan wil ik net als vorig jaar weer een pilotencup én een pitmensencup vliegen. Afhankelijk van de opkomst en er van uitgaand dat de meesten toch uiterlijk 1700-1800 uur zullen willen vertrekken is dan de vraag of het mogelijk is daarnaast nog iets anders te vliegen, dus wil ik graag inventariseren waar behoefte aan is. Ik denk dan aan beginnersstunt (de Tupkercup), een 2,5cc versie van de Recordcup (mogelijk de Winnercup als iedere potentiële deelnemer over die motor beschikt), of dieselcombat met 2,5 dan wel 1,5cc motoren. Dus willen degenen die willen komen aangeven wat ze bij voorkeur gaan vliegen? Bij voldoende deelname is alles mogelijk.
We mogen formeel tot 2100 doorvliegen, maar dat wil ik niet van iedereen vragen, dus als daar wel belangstelling voor is hoor ik dat graag.
Omdat de traditionele maaltijd voor de kampeerders bij de Staka-chinees door het verlaten van de aanvang niet doorgaat, was het voorstel van Gerben om na de wedstrijd met geïnteresseerden samen te gaan eten. Graag verneem ik ook of daar belangstelling voor is.
Overigens is de tweede aflevering van de Staka dit jaar op 18 augustus, dit om te voorkomen dat er dan weer mensen op andere data op het veld staan ...
Groetjes, PP
Door drukte in mijn werk en prive ben ik er weer niet eerder toe gekomen te berichten over de komende afleveringen van de Recordcup. Tijdens de vliegersvergadering is onder voorbehoud de datum 8 juni aangegeven, maar later is in verband met de datum van de Karel Doormancup de datum 30 juni definitief geworden en in de agenda op lijnbesturing.nl gezet. Ik trek het me aan dat ik hier niet eerder op het forum over bericht heb. Daardoor hebben afgelopen zaterdag 2 en bijna 3 mensen voor niets de lange reis naar het noorden en terug afgelegd. Daarvoor mijn excuses! Ik hoop dat dit (als jullie tenminste kunnen op de 30e) jullie enthousiasme niet zal dempen.
Het gaat dus wel weer plaatsvinden op zaterdag 30 juni, als gewoonlijk op het modelvliegveld van de KVSO te Stadskanaal aan de Kijlsterweg. De oudgedienden weten van wanten. Als er nieuwe geïnteresseerden zijn kunnen ze via een PM contact met me opnemen (ik zal dan wel mijn PM-box in de gaten moeten gaan houden …) voor meer informatie over de plaats en de regels.
Vanwege de huidige milieuvergunning mogen we niet eerder dan 1300 uur motoren laten lopen. Ik wil jullie daarom verzoeken om uiterlijk 12.30 aanwezig te zijn, zodat we om 13.00 sharp kunnen beginnen. Daarom zal er naar ik begrijp niemand op het veld willen kamperen.
Ik weet nog niet of het clubhuis open gaat, dus ik adviseer jullie je eigen natje en droogje mee te nemen.
We vliegen natuurlijk een aflevering van de Recordcup. Als het qua opkomst kan wil ik net als vorig jaar weer een pilotencup én een pitmensencup vliegen. Afhankelijk van de opkomst en er van uitgaand dat de meesten toch uiterlijk 1700-1800 uur zullen willen vertrekken is dan de vraag of het mogelijk is daarnaast nog iets anders te vliegen, dus wil ik graag inventariseren waar behoefte aan is. Ik denk dan aan beginnersstunt (de Tupkercup), een 2,5cc versie van de Recordcup (mogelijk de Winnercup als iedere potentiële deelnemer over die motor beschikt), of dieselcombat met 2,5 dan wel 1,5cc motoren. Dus willen degenen die willen komen aangeven wat ze bij voorkeur gaan vliegen? Bij voldoende deelname is alles mogelijk.
We mogen formeel tot 2100 doorvliegen, maar dat wil ik niet van iedereen vragen, dus als daar wel belangstelling voor is hoor ik dat graag.
Omdat de traditionele maaltijd voor de kampeerders bij de Staka-chinees door het verlaten van de aanvang niet doorgaat, was het voorstel van Gerben om na de wedstrijd met geïnteresseerden samen te gaan eten. Graag verneem ik ook of daar belangstelling voor is.
Overigens is de tweede aflevering van de Staka dit jaar op 18 augustus, dit om te voorkomen dat er dan weer mensen op andere data op het veld staan ...
Groetjes, PP