Stalen hoofdtandwiel

• Topicstarter Topicstarter iron maiden
  • Startdatum Startdatum
I

iron maiden

Guest
Ik heb standaart bij mijn inferno mp7.5 een plastic hoofdtandwiel en ben er niet blij mee. De eerste keer is het al kapot gegaan en nu is het terug kapot. Dus wil ik absoluut een stalen tandwiel maar vind niet echt exact dezelfde op conrad

Dit is mijn originele Hoofdtandwiel 46T - - Conrad Electronic
En dit is degene die er het hardst op lijkt Upgrade hoofdtandwiel staal 48Z P300/430 - Onderdelen Ice Land / Viking - Conrad Electronic

die 2e is 48 tanden terwijl mijn originele 46 is, zal die op mijn mp7.5 passen ? alles is standaart(behalve electronica want die heb ik er helemaal uitgesleurd)

Kyosho IF105 originele 46 tands stalen tandwiel. Te verkrijgen bij uw Kyosho dealer.

:google: goed gebruiken helpt. Zo heb ik het ook gevonden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat tandwiel gaat inderdaad passen ja. Dat lager weet ik niet. Dat hangt af van je clutchbell. Als ie wel past zou ik je aanraden om een andere clutchbell te kopen waar fatsoenlijke lagers in gaan ;).
In het boekje van mijn auto stond Clutch bell LD70

als die lager uit je clutchbell om zeep is (waarschijnlijk gesmolten dus), dan verklaart dat waarom je tandwiel er ook aangegaan is.
Inderdaad, met deftige clutchbell en goed uitgelijnd, zou je originele tandwiel ook wel zijn tijd mee gaan.

Back