Beste mede forumgenoten,
De bouw van de stalen tender is nagenoeg klaar.
Ik zal dit verslag niet meer up to date maken daar ik een nieuwe uitdaging aanga.
Dit zal een zeilboot gaan worden , de Starlet .
Ik dank alle volgers voor hun belangstelling , hun reacties en positieve bijdragen in het afgelopen jaar. De negatieve zijn weggemoffeld.
De diverse draadjes , van anderen, die ik bezocht, hebben zeker bijgedragen om mijn model tot een acceptabel en mooi geheel te doen afmaken.
Helaas is het niet mogelijk om tekeningen uit te wisselen.
Jammer maar ik moet mij aan een belofte houden.
Hoop dat sommige er iets van hebben opgestoken en dit wilde ik echt delen met anderen modelbouwers.
In de komende tijd ga ik even met retraite om mij toe te leggen aan mijn nieuwe project.
Desalniettemin zal ik het uiteindelijke eindresultaat nog eens publiceren, want er komen nog wat kleinere details op de tender.Niet veel meer, maar niet belangrijk voor verdere publicatie in mijn beleving.
Nogmaals dank voor uw belangstelling .
Heeft U nog vragen of opmerkingen mag U die altijd stellen of stuur een PB'tje
Antwoord is gegarandeerd, hoe moeilijk het ook is.
Er bestaan geen domme vragen , alleen domme antwoorden.
Hartelijke groeten
Rins
De bouw van de stalen tender is nagenoeg klaar.
Ik zal dit verslag niet meer up to date maken daar ik een nieuwe uitdaging aanga.
Dit zal een zeilboot gaan worden , de Starlet .
Ik dank alle volgers voor hun belangstelling , hun reacties en positieve bijdragen in het afgelopen jaar. De negatieve zijn weggemoffeld.
De diverse draadjes , van anderen, die ik bezocht, hebben zeker bijgedragen om mijn model tot een acceptabel en mooi geheel te doen afmaken.
Helaas is het niet mogelijk om tekeningen uit te wisselen.
Jammer maar ik moet mij aan een belofte houden.
Hoop dat sommige er iets van hebben opgestoken en dit wilde ik echt delen met anderen modelbouwers.
In de komende tijd ga ik even met retraite om mij toe te leggen aan mijn nieuwe project.
Desalniettemin zal ik het uiteindelijke eindresultaat nog eens publiceren, want er komen nog wat kleinere details op de tender.Niet veel meer, maar niet belangrijk voor verdere publicatie in mijn beleving.
Nogmaals dank voor uw belangstelling .
Heeft U nog vragen of opmerkingen mag U die altijd stellen of stuur een PB'tje
Antwoord is gegarandeerd, hoe moeilijk het ook is.
Er bestaan geen domme vragen , alleen domme antwoorden.
Hartelijke groeten
Rins