Stampede 2wd brushed naar goedkoop brushless upgrade

Hoi,
Ik heb sinds kort mijn kyosho zx5 omgeruild voor een stampede, heb er al aardig wat mee gereden maar de laatste keer is mijn brushed motortje doorgebrand.... En wil ik dus upgraden naar een goedkoop brushless setje.

Eisen max 75€, esc moet 7cell nimh compatible zijn en een snelheid rond 50km/h als dat mogelijk is (iniedergeval harder dan de titan)....

Turnigy setjes heb ik naar gekeken maar de esc's hebben een max van 6cell nimh....

Mvg Willem

Laatst bewerkt door een moderator:
Dankje, alleen nog een paar Extra beginnelingen vraagjes. Welke kabels en connectors heb ik nodig? ik neem aan dat ik 3 male en female bullet connectors nodig heb, een traxxas connector voor esc... Welke specifieke kabeltjes heb ik nodig voor de connectors etc?

Mvg Willem

Laatst bewerkt door een moderator:
De ESC kan inderdaad direct op de motor, of met goudstekkers, beide kan.
Het voordeel van goudstekkers vind ik dat de draairichting makkelijk is om te draaien.
Het kan nooit kwaad een metertje 12 Awg draad mee te bestellen en wat 4mm goudstekkers, kan altijd handig zijn.
Of als bijvoorbeeld het draad aan de ESC te kort is om de motor te halen moet je alsnog met extra draad werken.
Wat ik zou bestellen is de ESC, motor, metertje draad, zakje goudstekkers, en wat Traxxas stekkers.

Back