K
kvd69
Guest
Goedemorgen,
op mijn Traxxas Stampede VXL heb ik een probleem met de snelheidsregelaar.
Het is de brushless uitvoering, maar we rijden met 5100 mah NiCad (geen Lipo).
Wanneer we de snelheidsregelaar aanzetten is het lichtje groen , en gaat de Stampede zeer snel. Maar maar heel even...
Na enkele meters al vertraagt de auto aanzienlijk (nog steeds behoorlijk snel, maar niets bijzonder) en knippert het lichtje op de snelheidsregelaar in het rood.
Het groene lichtje veranderd dus is rood knipperlichtje ; en de auto heeft een pak minder power ter beschikking.
Wanneer we de auto dan uitschakelen, en terug aanzetten. Dan is het lichtje op de snelheidsregelaar weer groen.
Maar na enkele meters al springt dat weer op rood knipperlicht.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn, en hoe ik dit kan verhelpen ?
Alvast bedankt & nog een fijne zondag !
Kurt
op mijn Traxxas Stampede VXL heb ik een probleem met de snelheidsregelaar.
Het is de brushless uitvoering, maar we rijden met 5100 mah NiCad (geen Lipo).
Wanneer we de snelheidsregelaar aanzetten is het lichtje groen , en gaat de Stampede zeer snel. Maar maar heel even...
Na enkele meters al vertraagt de auto aanzienlijk (nog steeds behoorlijk snel, maar niets bijzonder) en knippert het lichtje op de snelheidsregelaar in het rood.
Het groene lichtje veranderd dus is rood knipperlichtje ; en de auto heeft een pak minder power ter beschikking.
Wanneer we de auto dan uitschakelen, en terug aanzetten. Dan is het lichtje op de snelheidsregelaar weer groen.
Maar na enkele meters al springt dat weer op rood knipperlicht.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn, en hoe ik dit kan verhelpen ?
Alvast bedankt & nog een fijne zondag !
Kurt