Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
koop alvast een spuitbusje remmenreiniger ;-)
Dat is nou zou leuk aan modelbouw, dat herstellen/afstellen (als het lukt tenminste ;-) )
veel plezier ermee!
hier het voorbeeld zoals hij moet worden
tuurlijk komen er wel een paar aanpassingen maar dit wort wel het leident voorwerp
gr.john
![]()
je gaat een ecureuil maken van je jetranger ?je bedoelt het kleurenschema mag ik aannemen?
Heb je het verslag van mijn star ranger gezien ?, we wonen in dezelfde gemeente dus misschien leuk om eens wat af te spreken, heb ook nog wel wat spulletjes dus laat het maar weten.
Dezelfde meneer had mij dat ding ook al aangeboden maar ik heb ergens anders een betere deal kunnen sluiten, die motor ziet er niet gek uit btw, nieuwe lagers erin en gaan met dat ding ;-)
groeten,
Frans
Hey weer een Heim erbij!
In mijn "Magnum" Hughes topic vindt je mijn ervaringen met de Heim in elektrische toestand.
Ik heb toevallig afgelopen weekend het hele mechaniek weer in de Star-Ranger gebouwd, op een paar details na is die vliegklaar. Ik zou de servo's gewoon laten zitten zoals ze zitten, een direct aangestuurde tuimelschijf gaat wel eens mis met oudere servo's. De zijplaten en allerlei andere plastic zaken van het mechaniek hoef je niet te vervangen ervan uitgaand dat er geen scheuren oid in zitten natuurlijk. Er zijn zoveel mooie JetRanger kleurenschema's, waarom nou een Ecureuil?
Voorbeeldje in jouw stijl ter motivatie/ inspiratie...
![]()
Succes, Marco.