Star Wars Imperial Star Destroyer

Discussie in 'Plastic Modelbouw' gestart door Adriaan K, 25 nov 2015.

  1. Adriaan K

    Adriaan K

    Lid geworden:
    25 nov 2015
    Berichten:
    3
    Locatie:
    Middelburg
    Beste forumleden,

    Na het zien van het volgende YouTube filmpje:



    ben ik van plan er een te kopen. Randy Cooper levert hem voor $625.

    Nu heb ik een hele drukke baan en 2 linker handen. Nog nooit een model in elkaar gezet en eerlijk gezegd ben ik bang dat ik het bouwpakket sloop als ik hem probeer zelf te maken met verlichting en alles erop en eraan.

    Weet iemand een bedrijf dat modellen voor je maakt in NL of BE? Ik laat de bouwdoos de oceaan overkomen, drop hem bij het bedrijf, we spreken een prijs af, ik haal hem weer op wanneer hij af is.

    Dank voor jullie info!

    Groet Adriaan

    Ps. Ik ben me ervan bewust dat dit waarschijnlijk niet de bedoeling is, dat dit forum voor de bouwer is en niet voor de luie genieter van modellen, maar wellicht ga ik in de toekomst toch zelf ook wel eens wat bouwen.
     
  2. Adriaan K

    Adriaan K

    Lid geworden:
    25 nov 2015
    Berichten:
    3
    Locatie:
    Middelburg
    Het lijkt erop dat ik op een verkeerd forum ben :)
     
  3. skiff

    skiff

    Lid geworden:
    16 okt 2003
    Berichten:
    1.397
    Locatie:
    Banned user
    Allonscale.nl doet dat soort dingen.
     
  4. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    De meeste mensen hier, bouwen voor hun plezier. Zodra je modellen in opdracht gaat bouwen, wordt het een verplichting. Er zijn vast genoeg bedrijven die tegen betaling zo'n model voor je willen bouwen, maar vergeleken bij de kostprijs daarvan, is de aanschafprijs een schijntje.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2015
  5. Kees de Mol

    Kees de Mol

    Lid geworden:
    20 aug 2007
    Berichten:
    748
    Locatie:
    Rijnsburg (ZH)
    Op modelbrouwers is iemand die in opdracht ruimtevaart dingen bouwt. Heel mooi in ieder geval
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  6. Adriaan K

    Adriaan K

    Lid geworden:
    25 nov 2015
    Berichten:
    3
    Locatie:
    Middelburg
    Dank beide. De informatieverzoeken zijn verstuurd naar modelbrouwers en allonscale. Randy Cooper zegt dat je advanced modelling skills nodig hebt om dat ding in elkaar te zetten, die heb ik helaas niet. Maar eens informeren wat het kost om hem in elkaar te laten zetten. Ja, bij een bedrijf als allonscale.nl betaal je als particulier de hoofdprijs, ben ik bang. Ik heb wel een aardig budget, maar toch.
    Ik houd jullie op de hoogte.
     

Deel Deze Pagina