Ik heb zo'n drie jaar geleden de F18 van Starmax gekocht .
Ik heb er 1 keer mee gevlogen maar ik was blij dat ik hem heel aan de grond kon zetten, het zwaartepunt zat te ver naar achter en daardoor was het vliegtuig bijna niet stuurbaar. Ook de uitslagen waren veel te groot.
Het landingsgestel wat er origineel opzit leek mij ook niet erg goed.
Dus volgt hier een bouwverslag van de upgrade van mijn F18 Hornet.
Ik ben begonnen met de inbouw van DSR retracts en heb een stevige ombouw van 3mm berkenplex gemaakt en deze op de plek van de oude met epoxy vastgezet.
De flaps waren niet functioneel maar je kon op het model mooi de lijnen zien waar deze moeten komen, ik heb ze van boven en onder met een stanley mes ingesneden waardoor je een mooie strakke snijlijn krijgt van boven en onder.
Ik heb er 1 keer mee gevlogen maar ik was blij dat ik hem heel aan de grond kon zetten, het zwaartepunt zat te ver naar achter en daardoor was het vliegtuig bijna niet stuurbaar. Ook de uitslagen waren veel te groot.
Het landingsgestel wat er origineel opzit leek mij ook niet erg goed.
Dus volgt hier een bouwverslag van de upgrade van mijn F18 Hornet.
Ik ben begonnen met de inbouw van DSR retracts en heb een stevige ombouw van 3mm berkenplex gemaakt en deze op de plek van de oude met epoxy vastgezet.
De flaps waren niet functioneel maar je kon op het model mooi de lijnen zien waar deze moeten komen, ik heb ze van boven en onder met een stanley mes ingesneden waardoor je een mooie strakke snijlijn krijgt van boven en onder.