Heeft iemand een suggestie voor een goede hoogtestartelastiek voor zwevers van rond de 2,5 meter?
mvg Eric
mvg Eric
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Erik,
Ik heb sinds kort een Rubber van deze leverancier in gebruik en dat bevalt goed, hele mooi kracht uit het rubber, die bijna lineair blijft doortrekken.
Megarubber-Sets
kijk hier maar eens.
groet
Terence
Dag Eric
Ik heb dit voorjaar een hoogstartset gekocht bij Conrad.nl en deze veelvuldig gebruikt . Hij werkt prima. De elastiek is omvlochten. Hierdoor is ze goed beschermd.
Hoogstartsysteem Maxi
Bestnr.: 255904 - 89
Voor RC-zweefvliegtuigen met 1000 - 1700 g vlieggewicht en een spanweidte van 2000 - 3000 mm.
Je vindt de hoostart onder: Home » Hobby » Modelbouw » Vliegtuigen & onderdelen » Accessoires » Sportvliegers, stuurvliegers
Evert
Brandstof slang, (in bijna elke modelbouwwinkel te koop) ook te verkrijgen in leuke fluorescerende kleurtjes ... de "rek" is een kwestie van experimenteel vaststellen ... niet alle siliconenslang rekt het zelfde ...Er wordt ook wel eens siliconenslang gebruikt,waar zouden ze dat hebben en welke dikte heb ik dan nodig(tot ong 3 m)
eric
Er wordt ook wel eens siliconenslang gebruikt,waar zouden ze dat hebben en welke dikte heb ik dan nodig(tot ong 3 m)
eric
EMC-VEGA heeft die silikonen-elastiek-slang. Zeer degelijk en rekbaar. Verkrijgbaar in diverse sterktes.Brandstof slang, (in bijna elke modelbouwwinkel te koop) ook te verkrijgen in leuke fluorescerende kleurtjes ... de "rek" is een kwestie van experimenteel vaststellen ... niet alle siliconenslang rekt het zelfde ...