Toch maar wat moed en geld verzameld; Morgen ga ik een heli halen, zijn er nog tips van tevoren? Ik ga hem sowiezo halen bij Quartel zwolle omdat ik graag wil dat ik ermee naar een winkel kan. Zit te denken aan de Falcon 3d, heel misschien de SE editie. Dus mijn budget ligt rond de 300, maar liever iets goedkoper natuurlijk.
Hij moet wel compleet zijn. Soort van RTF zeg maar.
Het wordt mijn eerste echte heli en ga dus ook eerste tijd doorbrengen met een simulator en mijn 3 CH heli. Kan daarvoor mooi de controller gebruiken en de heli eens goed doorgronden. Heb er erg veel zin in!
Wat zal ik doen:
-Falcon 3d
-Falcon 3d SE
-T rex? (als ik die daar al kan vinden voor dat bedrag)
-Andere suggestie?
LINKJE
Als dit topic niet mag, omdat er al zoveel zijn, verwijder hem maar. Ik kon daar niet tussen vinden wat ik wil. Wel veel info opgedaan!
Hij moet wel compleet zijn. Soort van RTF zeg maar.
Het wordt mijn eerste echte heli en ga dus ook eerste tijd doorbrengen met een simulator en mijn 3 CH heli. Kan daarvoor mooi de controller gebruiken en de heli eens goed doorgronden. Heb er erg veel zin in!
Wat zal ik doen:
-Falcon 3d
-Falcon 3d SE
-T rex? (als ik die daar al kan vinden voor dat bedrag)
-Andere suggestie?
LINKJE
Als dit topic niet mag, omdat er al zoveel zijn, verwijder hem maar. Ik kon daar niet tussen vinden wat ik wil. Wel veel info opgedaan!
Laatst bewerkt: