Startbox accu en alpha uitlaat vragen

Hebben de nieuwere Mugens geen verticaal geplaaste schakelaar meer Kurt ?
Op mn MBX5's heb ik de schakelaars zo geplaats dat "aan" in de onderste stand is...

De kans dat ie dan ooit verschuift bij het springen is minimaal ;)

Ik heb de8ste plek nog kunnen behalen...
Meer was er niet mogelijk :)

Neen ze staan horizontaal, echter dit was zeer uitzonderlijk. De schakelaar stond gewoon in de middenstand, vraag me niet hoe dit kan gebeuren. Volgend seizoen waarschijnlijk maar zonder...

Vreemd..... Misschien net niet helemaal in de goede positie gestaan en daarna onder de druk van de veercontacten verschoven.

Geen schakelaar en accustekker buiten de box ;)
Mini-deans of iets dergelijks kleins.

We hielden al aan stand naar voor aan. Dit zodat bij de landing of een aanrijding langs achter de schakelaar niet verzet kan worden.

Na mijn voorval in Almelo (Draadje van schakelaar over 30s voor einde van de halve finale) twijfel ik ook of ik nog een schakelaar zal steken volgend seizoen...

Je kunt mijn gepatenteerde stekker systeem toepassen... Nooit meer stekker of schakelaar pech! 100% functie! En je hoeft geen patent-rechten aan mij te betalen!

DSCF3885.jpg

DSCF3886.jpg

Zeker groot genoeg. Bij Mugen zitten de lipo's echter bloot en kan je makkelijk met een verlengdraadje werken dat je box binnengaat.
Als je dat 1x in het begin van het seizoen plasti-dipped kan er ook geen water bij...

Back