startbox firestorm

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,ik wou een startbox kopen voor mijn firestorm. alleen staat dat vliegwiel net anders,namelijk met de lengte van de auto mee...

weten jullie een goede startbox voor de firestorm?? en komen er nog dingen bij???

zou er ook een zijn waar evt. ook mijn birel op gestart zou kunnen worden???

deze heb ik al gezien:

Startbox UniPro 1:10 1:8 On-/Off-Road - Jamara - The Overnext Generation

weten jullie hier iets van kan niet echt iets vinden op google waar ik mee vooruit kan...

bedankt, delfin

hallo,ik wou een startbox kopen voor mijn firestorm. alleen staat dat vliegwiel net anders,namelijk met de lengte van de auto mee...

weten jullie een goede startbox voor de firestorm?? en komen er nog dingen bij???

zou er ook een zijn waar evt. ook mijn birel op gestart zou kunnen worden???

deze heb ik al gezien:

Startbox UniPro 1:10 1:8 On-/Off-Road - Jamara - The Overnext Generation

weten jullie hier iets van kan niet echt iets vinden op google waar ik mee vooruit kan...

bedankt, delfin

Conrad heeft een vrij universele startbox kan je startschijf in beide richtingen zowel in de lengte als breedte. Heb er zelf ook een en daar kosten ze geloof ik rond de 30 euro.

Die onderste moet je inderdaad hebben. De bovenste is voor vliegende modellen;)
Vergeet overigens niet om een loodaccu of goede stickpacks te kopen als voeding voor je startbox.

M.v.g. Mark

Ik bedoelde eigenlijk deze startbox heb hem al 1,5 jaar en hij werkt nog steeds prima heb er alle wagens tot nu toe op kunnen starten zowel 1:10 als 1:8 onroad ofroad

Startbox voor verbrandingsmotor RC-cars - Startboxen - Conrad Electronic

Deze box is overigens iets smaller en wat beter hanteerbaar dan de box die jij liet zien. En welliswaar nog iets goedkoper. Succes met kiezen. (bestel overigens al jaren bij conrad ze zijn niet duur en hun service is echt top)

ja de keuze is nogal moeilijk.... wil eigenljik die van jamara hebben... weet jij of die past op de firestorm?? en evt. de birel??

Negeren die man!
Zie al zijn posts....

Ik vrees dat het niet veel uitmaakt welke startkist je neemt, je praat over auto's die standaard nooit een startbox zien. De kans is groot dat je zelf de nodige steuntjes moet maken om de auto('s) goed te positioneren en swappen tussen 2 auto's betekent meestal de steuntjes swappen.

Negeren die man!
Zie al zijn posts....

Ik vrees dat het niet veel uitmaakt welke startkist je neemt, je praat over auto's die standaard nooit een startbox zien. De kans is groot dat je zelf de nodige steuntjes moet maken om de auto('s) goed te positioneren en swappen tussen 2 auto's betekent meestal de steuntjes swappen.

ik dacht het al,wat het is een beetje een rare bouw van de motor want hij dtaat scheef zegmaar (met de lengte mee ban het chassis)
ik denk dat het een erg universele moet zijn,en dat ophogen:blijf creatief!!

dat kunnen we altijd proberen!!

bedankt delfin

jij moet gewoon je bek houden tege mij

ik mag zelf epale watikzeg aders ga va deze forum af

zozo je houd je zelfs aan de opvliegend heid van de gast van jouw forum naam.
maareh 1 ding zo maak je geen vrienden, en via de computer zo uitvliegen is gewoon laf.
snap het wel hoor want jij voelt je natuurlijk alleen veilig achter een beeldscherm.

Heb de birel kart een opgezocht vliegwiel zit wel op een hele lastige plek vraag me dan ook af of een startbox met deze wagen dan wel zo praktisch voor je is. Dan adviseer ik je toch om zelf een startkist te gaan bouwen. Met een ruitenwissermotor startschijf accu en wat plaatmateriaal kom je al een heel eind. Want ben bang dat als je een startbox gebruikt je chassis zon beetje op het randje staat van je startbox. Het beste is dan om je startbox vierkant te maken voor goede ondersteuning van je kart.

Heb de birel kart een opgezocht vliegwiel zit wel op een hele lastige plek vraag me dan ook af of een startbox met deze wagen dan wel zo praktisch voor je is. Dan adviseer ik je toch om zelf een startkist te gaan bouwen. Met een ruitenwissermotor startschijf accu en wat plaatmateriaal kom je al een heel eind. Want ben bang dat als je een startbox gebruikt je chassis zon beetje op het randje staat van je startbox. Het beste is dan om je startbox vierkant te maken voor goede ondersteuning van je kart.

dankjewel!!

ga ik iets mee doen!!!!

ik denk dat het voor de birel ook een knutseltje zal gaan worden maargoed dat lukt allemaal wel...

bedankt!!

ik znap jouw echt niet loser...

ik zit gewoon te verfeelen ik doe jouw dadelijk meppen!!

oow ik snap je al je hebt me al natuurlijk getraceerd met je high end gps systeem wat je in je moeders kelder verstopt hebt. om zo contact te maken met mijn RFID in mijn schoenen?

ff zonder dol, ik kan en mag dit opnemen als een serieus te nemen bedrijging dus ik zou oppassen als ik jouw was

dankjewel!!

ga ik iets mee doen!!!!

ik denk dat het voor de birel ook een knutseltje zal gaan worden maargoed dat lukt allemaal wel...

bedankt!!

Je kunt in de bouwmarkt wel veren kopen en draadeind waarmee je een vleugel kunt maken waar de auto mooi in past. En een schakelaar daaronder met zon wieltje er bovenop. En iets maken dat je met een bout door je startvleugel de schakelaar af kunt stellen en de juiste hoogte. Komt heel precies allemaal. bij een reely startbox zit het met 2 metalen plaatjes die elkaar raken in wezen hetzelfde idee. Veel succes met het ontwerpen en maak er wat moois van.

Om nog even te reageren op het bovenstaande. Volgens mij is het het beste die gast boven ons gewoon te negeren. Hij heeft nu al 13 onzin posts. Door erop te reageren krijg je reaktie op reaktie en denk dat we daar allemaal weinig mee opschieten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back