Starten met FPV

Ga nu eindelijk ook maar eens proberen te starten met FPV.

Gisteren een graupner elektro trainer aangeschaft, hier zat heel handig ook al 'n beugeltje bij voor 'n FlyCam :D Die had ik ook al liggen voor gebruik op auto's/bootjes.

Toestel is gisteren gemonteerd, even de lijm uit laten harden en dan hoop ik zaterdag of zondag de eerste vlucht te maken. Nog niet als echte FPV, maar wel vast de camera eronder.

Als t vliegen beetje leuk gaat met dit toestel zal ik de andere spulletjes erbij bestellen om echt FPV te kunnen doen :)

Het is eigenlijk wel een beetje nodig dat je goed kunt vliegen .
Met de cam er op krijg je een beetje een idee hoe het zou zijn .

Ik zou toch wel een maand of 2 normaal vliegen voordat je met fpv begint .
Anders heb je vaak 2 problemen ,1 nog niet super kunnen vliegen ,2vliegen met een fpv setup.

verder zou ik zeggen veel plezier er mee ,het is een leuke tak van de hobby.

Groeten Wiebe.

Nou gaan met de banaan:P. Je bent pas gestart als je je eerste bestelling hebt gedaan:mrgreen: Je kunt iedere kist FPV vliegen:)

Nu even serieus: Leuk! Wéér een FPV vlieger erbij, het gaat goed zo:mrgreen: Laat je ervaringen hier even achter, ik ben heel erg benieuwd! let wel: Het werkt behoorlijk verslavend. Voordat je het weet ligt je hobbykamer vol met FPV spulletjes:rolleyes:

Nou gaan met de banaan:P. Je bent pas gestart als je je eerste bestelling hebt gedaan:mrgreen: Je kunt iedere kist FPV vliegen:)

Nu even serieus: Leuk! Wéér een FPV vlieger erbij, het gaat goed zo:mrgreen: Laat je ervaringen hier even achter, ik ben heel erg benieuwd! let wel: Het werkt behoorlijk verslavend. Voordat je het weet ligt je hobbykamer vol met FPV spulletjes:rolleyes:

En is je knip nog sneller leeg.hihi.

Hobbykamer voller en knip leger is 'n bekend probleem bij mij hehe

Eerst eens wachten tot de wind wat gaat liggen :( Wil niet met deze wind opstijgen met 'n nieuw toestel, vanaf t water :D

Back