starten met ...

hallo,

Eerst en vooral me even voorstellen,

Ik rij al 11 jaar met 1/10 buggy's, 1/10 dtm en 1/18 in competitie verband, nu wou ik ook eens beginnen leren vliegen. Nu, vroeg ik me af wat het best is om mee te starten, ofwel een complete set kopen, of zelf een bouwpaket kopen en elektronika etc. appart.
want ik heb zoal enkele dingen: ontvangers, servo's, (zender maar slechts 2 kanaals daar ben ik dus niets mee), 300 en 540 motoren, 3300 nimh batterijen, laders etc...
Het is wel zo dat ik iemand kent die vliegt, dus mss kan die helpen bij de eerste keer in de lucht etc.

Maar als ik zo kijk bij conrad kan je voor 129 euro al een startpakket bestellen, nu vraag ik me wel af hoe de kwaliteit is. Gelieve wel in rekening te houden dat ik 17 ben (student) en dus geen bakken van geld verdien
:lol: . En het is niet voor in clubverband te doen, dus hoeft geen kwaliteitsspul zijn, zolang het maar vrij goed vliegt, en niet direct kapot gaat.

bij conrad had ik aan dit model gedacht:
ELEKTRO VLIEGTUIG CESSNA 182
Bestnr.: 230185 - 89

Dit aantrekkelijke beginnersmodel beschikt niet alleen over vooruitstrevende vliegeigenschappen. Dankzij het detailgetrouwe design slaat uw Cessna hetzelfde goede figuur als het origineel. En met behulp van de meegeleverde 4-kanaals afstandsbediening heeft u de hoogte en de richting altijd onder controle. En het model wordt voorgemonteerd geleverd, dus hij is zonder veel moeite snel startklaar.
Technische spec.: Spanwijdte 980 mm • Lengte 860 mm • Gewicht 560 g.
Omvang levering: Vliegtuig metvoorgemonteerde romp, vleugels en landingsgestel • Gebruiksklaar ingebouwde afstandsbesturing 40 MHz FM • Vliegaccu en oplader.

vriendelijke groeten,

Jan

edit: brandstof is geen optie