Op mijn recent gekochte Raptor 90 SE zit een OS 91SX-H C-spec geweldenaar, voorzien van een Curtis Youngblood MusclePipe. Deze motor is Scott Gray getuned en daardoor ook voorzien van een Cline Fuel Regulator.
Zoiets zit ook vaak standaard op een nieuwere OS91HZ.
De motor moet eerst tankdruk opbouwen via de carteraansluiting (geen druk van uitlaat nodig) en kan pas daarna gestart worden. Dat lukt me vrij aardig maar er is toch heel wat geweld voor nodig om het ding aan de gang te krijgen. Loopt hij eenmaal, dan is het een BEEST.
Ik heb een nieuwe starteraccu moeten kopen voor de bekende Align starter anders ging het helemaal niet.
Heeft iemand van jullie nog wat tips&tricks om het starten wat handiger te maken?




Zoiets zit ook vaak standaard op een nieuwere OS91HZ.
De motor moet eerst tankdruk opbouwen via de carteraansluiting (geen druk van uitlaat nodig) en kan pas daarna gestart worden. Dat lukt me vrij aardig maar er is toch heel wat geweld voor nodig om het ding aan de gang te krijgen. Loopt hij eenmaal, dan is het een BEEST.
Ik heb een nieuwe starteraccu moeten kopen voor de bekende Align starter anders ging het helemaal niet.

Heeft iemand van jullie nog wat tips&tricks om het starten wat handiger te maken?



