starten

• Topicstarter Topicstarter denhans08
  • Startdatum Startdatum
D

denhans08

Guest
Hallo, ik heb al een tijdje real flight sim op de pc staan en van tijd tot tijd oefen ik er wat op. Maar doordat ik geen echte heli heb, heb ik minder motivatie om zo elke keer te oefenen op die sim (doe liever real life :-))

Dus nu was ik aan het denken om al een, iets goedkoper, coaxiaal helitje te kopen voor binnen. De heli die ik wil is de Eflite mcx2. Nu kan ik deze RTF of BNF kopen. En hier ligt mijn vraag. Ik zou al een degelijke zender willen kopen zodat ik die zender gewoon ben. Ik dacht aan de Spektrum DX6i. Maar deze kan je met of zonder ontvanger kopen. De eigenlijke vraag is, koop ik hem best ineens met ontvanger erbij? Of kan je, als je later een echte heli koopt in een bouwpakket, dus zonder ontvanger, best een andere ontvanger kopen die misschien wel beter is dan die standaard meegeleverde?

Hey

Meestal is het iets goedkoper om de zender met ontvanger erbij aan te schaffen dan dat je ze allebei los aan zou schaffen.

Groeten

Het is altijd het beste e.e.a. erbij te nemen...
Vaak krijg je dan een combo korting voor een stel servo's en een ontvanger..

En je weet nooit of een standaard ontvanger, die eventueel al in een kist zit, wel werkt op jouw zender.

De ene 2.4 ghz is nl niet de andere, niet iedere ontvanger/zender combo werkt.
nu is de zender die jij hebt uitgezocht daar mischien een tikkie minder gevoelig voor dan de mijne, futaba is er wat gevoelig voor.

die MCX2 werkt met de DX6i. En ik neem aan dat die ontvanger daar niet inpast in dat kleine ding :-)
Maar dan ligt de ontvanger voorlopig nog even in de kast

Back