starten

• Topicstarter Topicstarter bergertje
  • Startdatum Startdatum
B

bergertje

Guest
ik heb een kyosho 7,5 sports 3,
als ik de motor voor de eerste keer start loopt hij naar 2 keer trekken< dit is oke dan,
maar als hij even stil staad al is het maar 2 min start hij niet meer dar moet ik de lucktfilter eraf halen vol gas zetten vinger op de inlaat en paar 1 a 2 keer trekken alles er weer op en dan loopt hij meestal wel weer,
hoe kan ik dit oplossen dat dit niet meer hoeft?
hij loopt vrij hard stationair zou het daar aan kunnen liggen?

Dat is heeeel normaal bij methanol motoren!

Je kunt dit ook anders doen:
gewoon schuif stationair laten staan, 1 vinger op uitlaatje (dicht) en dan aan de trekstarter.

Je kunt dan aan je brandstofslang zien die naar de motor toe gaat dat er nieuwe brandstof de motor ingaat, als de brandstof in de motor is nog 1 x trekken en dan starten ;)

SUCCES!

oke dat wist ik niet!
maar bedankt!
nog even een vraagje,
als ik de motor voor de eerste keer starrt haal ik de gloeiplug er uit brandstof doorpompen tot het er uitspettert en dan op ze kophouden en een paar keer aan trekken, kan dit dan ook op die zelfde manier?

slang bij de uitlaat los maken en blazen.
dat geeft hetzelfde effect als je vinger op de uitlaat alleen hoef je dan de rukstarter minder te gebruiken

slang bij de uitlaat los maken en blazen.
dat geeft hetzelfde effect als je vinger op de uitlaat alleen hoef je dan de rukstarter minder te gebruiken

ja en bij sommige tanks sit er een pompje op is ook erg handig,je hebt ook speciale pompjes die je tussen je brandstofslang zet en dan erin moet knijpen,pompt hij ook brandstof aan....

zo'n pompje zou ik niet aan beginnen.
zo weinig mogelijk spullen tussen je brandstof slang.
dit kan alleen maar problemen gaan geven en je wint er niet echt iets mee

Back