Starter Auto

Welke auto kan ik volgens jullie het het beste kopen?

• HPI E10

Votes: 7 13,0%
  • Tamiya TT01

Votes: 11 20,4%
  • Tamiya TA05

Votes: 25 46,3%
  • Iets anders

Votes: 16 29,6%

• Total voters
    54
Hallo allemaal, ik ben Christiaan en nieuw op dit forum. Ik ben al een tijdje opzoek om een leuke en niet al te dure RC auto te kopen. Ik zo er graag een willen die een beetje kan racen en waar driften en tunen mogelijk bij is. Ik heb al het een en ander gelezen over:

HPI E10
Tamiya TT01
Tamiya TA05

Nou zou ik graag willen weten wat precies het verschil is of of er nog andere opties zijn.

De Tamiya M-03 is ook een erg leuke (straat) auto. die heb je met een Mini body en een iets langere versie met een Swift body.

Hpi E10 kan de motor naar voren geplaatst worden zo kun je ook gewoon racen en niet alleen driften.
De Tamiya Tt-01 is een goede beginners auto, met veel opties!, de meeste worden volgens mij wel geleverd in een bouwpakket van 99,- - 110,- euro en dan moet je nog het een en het andere bijkopen.
Tamiya tt01 lijkt mij wel het best, je kunt er betere motors bij kopen enz.
De standaard motor gaat geloof ik ong. 30 km/h.

tamiya ta-05 is een goede auto ik heb hem zelf ook gehad
je hoort er eigenlijk alleen maar goede dingen over.
hij is iets duurder dan een tt-01 maar het is het waard,hij rijd beter heeft betere schokdempers kogellagers enz.

tamiya ta-05 is een goede auto ik heb hem zelf ook gehad
je hoort er eigenlijk alleen maar goede dingen over.
hij is iets duurder dan een tt-01 maar het is het waard,hij rijd beter heeft betere schokdempers kogellagers enz.

Eerlijk gezegd zat ik eerst te denken een de HPI E10 maar ik begin te twijfelen. Zijn die Tamiyia TT01 en Tamiyia TA05 ook in een starter pakket te koop, met alles erop en eraan zo ja heeft iemand een leuke site daarvoor?

Wat is de snelheid van de auto's eigenlijk? Mijn broertje heeft zo'n speelgoedwinkel ding van ongeveer 35km/u. Is het verschil groot of is de kwaliteit beter?

En ik heb dit gezien: Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen is dat wat?

Beetje onduidelijk wat voor BL setjje er in zit en geen foto's van het chassis zelf.

Zoon speelgoed auto van de Intertoys oid. is idd kwa kwaliteit veel slechter: als je iets kapot maakt kun je hem weg gooien.

Back