Starter ii rtf 2.4ghz mode 2

Beste Seppe

Dit kan je beter niet doen, als je straks gaat leren is het veiliger aan de kabel te vliegen, dit is met dit toestel niet mogelijk (door de meegeleverd zender) en als je geen ervaring heeft is een crash zeer mogelijk.

Word lid van een club bij u in de buurt, daar zijn vlieglessen gratis en je krijgt de juist advies om wat te kopen, mijn advies is graupner trainer s of e-flite apprentice, en ook een apart zender kopen, meest gebruikt op het veld zijn futaba en spectrum, al 2 kan je makkelijk aan de lijn, dus eerste advies krijgen.

Groetjes Malk

Beginnersvliegtuig

Hallo Seppe,

Je vraag was of dit een goed beginnersvliegtuig is. Je hebt in ieder geval goed opgelet. Een goed beginnersvliegtuig is meestal een hoogdekker het liefst met een lichte v-vorm, 0ngeveer 1,50 m spanwijdte met aansturing over 2 assen. Hoogte- en richtingroer. De zenderset bij dit soort aanbiedingen is meestal afwijkend, en te beperkt als je verder wil, en zoals mijn voorganger meldde: Bij je vliegopleiding is het handig als je een gangbaar type zenderset hebt om je te koppelen met een opleider. Ik ben het er mee eens dat je beter eerst naar een club gaat met getrainde opleiders die verder zullen helpen. Pas als je wat getraind hebt onder begeleiding kun je dan samen kiezen welk vliegtuig en besturing.
Succes met de hobby.
groet, Ben10

eventuweel andere zender

hey,

Ik heb wat opgezocht enals ik nu dit vliegtuig neem:
GoFly Starter II Plug & Fly
Ik weet het is hezelfde vliegtuig maar zonder zender, ik had in gedacht
aan dit: E-Sky Zender 4 kanaals 35Mhz EK2-0404E
spec.:
-Channel:4
-Charger port:yes
-Frequency band:35MHz
-Simulator port:Yes
-Trainer switch:Yes

Zouw dit wel gaan met het vliegtuig?

seppe

Hoi Seppe

De vliegtuig is prima, maar een spektrum zender of futaba zender is wat slimmer, ook van 2.4ghz, 35 mhz is bijna niet meer gebruikt en heeft geen mogelijkheid aan de lijn, e-sky zender zijn bijna nooit gezien bij een club.

Er bestaat wel bind and fly vliegtuigen van eflite de zijn ook met meegeleverd spektum zender verkrijgbaar (DX5 of 6 bijv.).

Koop a.u.b. niks tot je zeker weet wat je wilt.

Om aan de lijn te kunnen vliegen moet de 2 zenders zelfde zijn en als ik zeg de meest gebruikt zenders zijn spektrum en futaba, esky is voor speelgoed en niet voor de serieus vlieger dus.

Hoop dit helpt
Malk

Back