Starter omg Den Bosch

Heren, '

Als starter zoek ik eerst wat info voordat ik wat ga aanschaffen en heb daarom een paar vragen. De sticky's en basis info heb ik inmiddels gelezen. Ook diverse andere beginner topics gelezen.
Mijn voorkeur gaat uit naar een brandstof auto. Het liefst zelfbouw. On-road.

Zijn er clubs of circuits in de omgeving van Den Bosch waar met on-road brandstof auto's gereden word en waar ik eens kan kijken? Naast mijn werk ligt het circuit van Mach 1 maar die site ligt eruit en kom daar nu niet veel verder mee.
Hoe zit het met de wetgeving wbt het rijden op openbare plaatsen?

ps- de foto's in diverse topics worden niet weergegeven. Zijn die foto's verwijderd?

Mach one is voor off road 1/8 en vanaf de zomer ook 1/10. Onroadbanen zijn er geen in de buurt. In Rosmalen is een stockcar baan maar waar precies weet ik niet.

Qua regelgeving ben ik niet goed genoeg op de hoogte, maar zorg dat je niet gaat rijden waar bvb kinderen spelen en waar je overlast maakt. Wij rijden off road in den Bosch, zie meetings jonge rijders omgeving den Bosch voor interresse...

Al iets gevonden???

Vanavond met mijn "nieuwe" FG even testgereden aan de N65 (Den Bosch-Tilburg)...wat gaat dat hard als de bandjes warm zijn :)))
Bij restaurant het Groene Woud heb je een mooie parkeerplaats van asfalt zonder afvoerputten, goten en het belangrijkste...geparkeerde auto's ;)
Op zaterdag zijn ze nml gesloten en heb je alle ruimte, voordeel is dat de parkeerplaatsverlichting ook op zaterdag gewoon ontstoken wordt, dus kun je gewoon doorrijden als de zon onder is :cool:
Wel aan de rand van de parkeerplaats betonblokjes, maar dan ben je al een beetje afgedwaald.

https://www.google.nl/maps/@51.6429455,5.2556759,247m/data=!3m1!1e3

Back