Al een lange tijd wil ik een Tamiya Volvo FH-18 kopen.
Dit ga ik doen bij StellaModels bestelling komt er zo uit te zien:
1. Is de Telescopic Antenna functioneel?
2. Verder lees ik dat mensen alu.velgen erbij kopen waarom?
De Zender
Ik zat zelf te denk aan de FX-18 van Robbe de 40 MHZ versie want de 35 MHZ versie is voor de vluchtvaart heb ik gelezen.
Ik weet dat de FX 18 een beetje een overkill is voor een truck maar ik vind hem goed vormgeven en een mooi voormaat.
Maar elke vragen of de zender(techniek) (ik heb het forum doorzocht maar kreeg te veel hits).
3. Waar dienen de trims voor (zonder een MFU)?
4. Wat zijn lineaire schuifkanalen en hoe werken ze?
5. Wat zijn mix schakelaars en hoe werken ze?
6. Willen jullie andere zenders aan prijzen dat mag natuurlijk ook? :wink:
7. Bouwen jullie ook een “Fail Safe” –unit in voor het geval dat er storingen op treden? Of werkt dit niet in combinatie met een MFU?
8. Is het Tamiya artikel 55094 3700HV advanced pack een goede energie bron voor de truck? zo niet wat wel en waar moet je opletten?
9. Wat voor een lader heb ik nodig voor zowel de zenderaccu als de "truckaccu"? (het forum heeft een apart laad(techniek) - forum maar dat is te onoverzichtelijk).
Over het spuiten is genoeg te vinden ik ga het denk ik met autolak doen, met als laatste laag een blanke lak.
dat zijn een paar vragen ik hoop de het overzichtelijk is :wink:[hr:71ed4655bd][hr:71ed4655bd]
Op sommige vragen weet ik wel ongeveer het antwoorden maar die heb ik er niet bij gezet om verwarring te voor komen.
Alvast bedankt voor de moeite. :roll:
Dit ga ik doen bij StellaModels bestelling komt er zo uit te zien:
- 56312 Volvo FH12 Globetrotter
56511 Tractor Truck Multi-Function Control Unit
56505 Motorized Support Legs (trailer komt later betalingsspreiding)
56312 Ball Bearing Set for Volvo FH12 Globetrotter (omdat deze beter zijn als de standaard kogellagers).
56507 Telescopic Antenna (alleen als hij ook functioneel is!!)
Dan bestel ik nog de LRP Truck Puller II 7,2v (conrad ofzo) voor betere rijeigenschappen.
1. Is de Telescopic Antenna functioneel?
2. Verder lees ik dat mensen alu.velgen erbij kopen waarom?
De Zender
Ik zat zelf te denk aan de FX-18 van Robbe de 40 MHZ versie want de 35 MHZ versie is voor de vluchtvaart heb ik gelezen.
Ik weet dat de FX 18 een beetje een overkill is voor een truck maar ik vind hem goed vormgeven en een mooi voormaat.
Maar elke vragen of de zender(techniek) (ik heb het forum doorzocht maar kreeg te veel hits).
3. Waar dienen de trims voor (zonder een MFU)?
4. Wat zijn lineaire schuifkanalen en hoe werken ze?
5. Wat zijn mix schakelaars en hoe werken ze?
6. Willen jullie andere zenders aan prijzen dat mag natuurlijk ook? :wink:
7. Bouwen jullie ook een “Fail Safe” –unit in voor het geval dat er storingen op treden? Of werkt dit niet in combinatie met een MFU?
8. Is het Tamiya artikel 55094 3700HV advanced pack een goede energie bron voor de truck? zo niet wat wel en waar moet je opletten?
9. Wat voor een lader heb ik nodig voor zowel de zenderaccu als de "truckaccu"? (het forum heeft een apart laad(techniek) - forum maar dat is te onoverzichtelijk).
Over het spuiten is genoeg te vinden ik ga het denk ik met autolak doen, met als laatste laag een blanke lak.
dat zijn een paar vragen ik hoop de het overzichtelijk is :wink:[hr:71ed4655bd][hr:71ed4655bd]
Op sommige vragen weet ik wel ongeveer het antwoorden maar die heb ik er niet bij gezet om verwarring te voor komen.
Alvast bedankt voor de moeite. :roll: