Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik zou graag een modelvliegtuig bouwen in balsa hout.
Wat zijn de beste bouwdozen om te beginnen. Het bouwen is het belangrijkste.
Misschien eventueel om mee te vliegen, eerst in de tuin.
Waar moet ik op letten?
Elk advies is welkom
Beste Hansi, je bent op jet juiste forum en in de juiste rubriek maar jou vragen zijn al zo vaak gesteld en beantwoord dat we niet zo snel nog een keer alles zullen uitleggen. Kijk eens bovenaan deze rubriek, daar staan een 5 tal "stickies". Dat zijn artikelen waar heel veel basis kennis in staat die je nodig hebt. Als je die door hebt gelezen (neem er wel de nodige tijd voor want het is heel veel) heb je de basis kennis en kan je gaan bekijken wat je wilt gaan bouwen.
Houtbouw bouwdozen / bouwpakketten zijn er niet echt veel meer en welke zijn de beste? Ik zou het je niet kunnen vertellen maar over het algemeen kan je zeggen dat de "bekende merken" goede spullen leveren. Helaas zit daar ook wel eens een rotte appel tussen maar als het alleen om het bouwen gaat kan het al snel.
Wil je er mee vliegen? Dan zal je zeker goed moeten bouwen! Als het even kan ga dan naar iemand met ervaring, of een club, en laat je helpen! En vliegen in de tuin? Dat kan je echt vergeten of je moet een tuin hebben van minstens 100 bij 100 meter zonder bomen eromheen.
Maar eerst lezen, lezen en nog meer lezen.