Starterkrans 64Tanden moduul 1.5

Hallo Pe,

Wat voor asgat moet erin en hoe wil je het bevestigen op de as?
Is C45 het enige material of mag het ook iets anders zijn BV petinax,Hardnylon.
Als je tekeningen hebt of krabbels, schetsjes wil ik ze wel zien en ook graag foto,s van de motor.

Groet Eddy
Heb een bevriende gereedschap maker die dit wel een leuk klusje vind.

@ Eddy, C45 is het voorkeursmateriaal. Een starterkrans voor een bendix startmotor krijgt nogal op zijn donder, en ik denk er aan om na de laatste bewerking e.e.a te laten nicotreren zodat het oppervlak glashard wordt.
Het asgat van de centrale aluminium klok is 10mm, maar van de krans, die op de klok gekrompen wordt, is het ongeveer 70 - 75mm. E.e.a nog te bepalen.

@Micropuller,
Wel heb ik ooit. Ik heb me werkelijk de schompes gezoch en niets gevonden? Eens kijken wat zij vragen.

Pe, je kunt de prijzen zien als je met de cursor over het Euro-teken gaat.
De importeur van Maedler in Nederland is Technisch bureau Koppe (Koppe aandrijftechniek)
Rechtstreeks bij Maedler bestellen lukt volgens mij niet (tenminste, niet vanuit Nederland)

Ik had reeds ontdekt dat ze de prijzen als pop-up hadden. Tot nog toe is dit de enige die zowel 64 als 65 tanden aanbiedt. Ik zal de makkers eens bellen.

Het tandwiel was precies wat ik nodig had. Nadat ik er een schijf afgezaagd en gladgedraaid had, is e.e.a in mijn startersysteem verwerkt. Het draait sinds begin April probleemloos in de 58cc sleper.

Back