Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nopeverlagen van de volts is een snelle manier om ff wat uit te sluiten, maar in principe kun je dit toch ook via delay oplossen?
Eigenlijk is het ding een hoop ellende
interne BEC is al eens een keer doorgebrand (yep kloon mijn schuld), 3 mks 92a's meegenomen en de esc. Maar goed, ik blijf doorgaan tot hij vliegt zoals het hoort want ik merk nu al dat hij super kan vliegen. Het gaat die belt tensioner zijn![]()
Nope
@Sander: Mensen op dit forum proberen je raad te geven en uit te leggen waarom een probleem ontstaat. Je hoeft er niet naar te luisteren maar ze vertellen het niet voor niets.
Er is al aangegeven dat de staart mechanisch goed is. Dus waarom zou je hem dan weer uit elkaar halen? En de tape bij de Vbar is dun en hard, dit is niet zonder reden.
Ga je je eigen weg dan wens ik je veel succes. Ik probeer alleen te helpen om je probleem op te lossen met de ervaring die ik inmiddels opgedaan heb.
P.S. Als je voor de BeastX kiest wil ik de Vbar wel overnemen omdat deze toch niet goed werkt![]()