A
arttext
Guest
Ik heb na de (succesvolle) restauratie en RC implementatie van mijn Wilesco D365 een nieuw project gestart. Ik had al een kleine zelfbouw oscillatie machine van een vriend gekregen, ik heb een oude defecte (waarschijnlijk Mamod) horizontale machine gekocht en een prachtige verticale twee cylinder (verkeerde naam misschien).
Dat alles moet worden aangesloten op een nog te restaureren electrische Wilesco ketel. Leuk werk aan laag budget.
Voor de ketel heb ik al materiaal besteld bij een Wilesco dealer.
Ik heb dus 4mm messing pijp nodig, wat koppelingen en drie horizontale leidingkraantjes nodig want ik verwacht niet dat de ketel genoeg druk levert voor alle drie machines tegelijk.
Twee vragen:
Ruud
Dat alles moet worden aangesloten op een nog te restaureren electrische Wilesco ketel. Leuk werk aan laag budget.
Voor de ketel heb ik al materiaal besteld bij een Wilesco dealer.
Ik heb dus 4mm messing pijp nodig, wat koppelingen en drie horizontale leidingkraantjes nodig want ik verwacht niet dat de ketel genoeg druk levert voor alle drie machines tegelijk.
Twee vragen:
Ik heb eens wat rondgekeken en twee leveranciers al gevonden , Sauerbier en GHW in Duitsland, wellicht nog meer tips?
- Hoe buig je 4mm pijp; bestaan er kleine pijpenbuigers?
Ruud
Laatst bewerkt door een moderator: