Statische modelbouw / Stickers ?

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door MiniAudi, 5 okt 2004.

  1. MiniAudi

    MiniAudi Guest

    Hoi, mijn naam in MiniAudi,

    Ik verzamel Auto-schaalmodellen. Over het algemeen zijn dat de statische modellen. Kant en klaar of zelfbouw.
    Ik knap ook modellen zelf op die ik op beursen e.d. op koop. Schaal 1:18 1:43 1:24 enz.

    Ik zie op deze site niet veel onderwerpen die modelbouw behandelen wat niet beweegd, maar gewoon mooi staat te wezen in een saai kastje.
    Vandaar dat ik het maar hier neerzet.

    Nu komen mijn vragen:
    - Weet iemand van jullie hoe je aan 'decals'/'stickers' kan komen om op schaalmodelen (opknappers) te plakken? Daar is weinig van te vinden namelijk.
    - Komt er ook een aparte rubriek Statische modelbouw per hoofdrubriek (vliegtuigen/boten/auto's)?

    Groet van MiniAudi
     
  2. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    als eerste welkom op dit forum!

    ik ben zelf ook naast RC ook bezig met statische modelauto's, alleen is dit op het moment wat minder omdat ik ben verhuisd en maar een klein kamertje heb, en deze al flink vol staat met 99 schaalmodellen 1:18
    deze schaalmodellen komen ook op mijn site (zie www knopje onder mijn bericht)

    ik ben in den bosch, bij otten autoworld wel eens diverse decals tegengekomen (tabakreclame f1 modellen, kentekens etc.)

    voorheen was er hier niet echt vraag naar statische modelbouw, vandaar geen apart onderdeel...
     
  3. MiniAudi

    MiniAudi Guest

    Toevallig.........Daar ben ik gisteren nog geweest (bij Otten).
    Ik werk in de stad daar.
    Hij had niks en liet ook niet echt een indruk na dat ie wat binnenkreeg.

    Grt Frank
     
  4. Smiley

    Smiley Guest

    Is er misschien een site of dergelijks van otten auto world,

    Ik zoek nog declas in de trend van "The fast and the furious"

    MVG

    Vincent
     
  5. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.827
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.

Deel Deze Pagina