statistieken verbergen

Hallo;
Is het mogelijk om in je profielgegeves je statistieken te verbergen zodat degene die naar je openbaar profiel gaan niet zomaar alle reacties die je ooit gegeven hebt kan doorzoeken of is dit niet mogelijk?

grtz Johan

Zou dit misschien geen goed idee zijn om deze te kunnen opnemen in de privacy instellingen. Zodanig dat je zelf kan instellen wie kan zien wat je de laatste tijd gepost hebt. Net zoals je nu je fotoalbums, locatie en geboortedatum kan voorbehouden voor je vrienden.

Grtz A

Waarom zou je dat willen?

Hoe je het ook zou willen, met een beetje uitgebreide zoekopdracht is het nog steeds te achterhalen omdat al je posts gewoon openbaar zijn.

... Is het mogelijk om in je profielgegeves je statistieken te verbergen zodat degene die naar je openbaar profiel gaan niet zomaar alle reacties die je ooit gegeven hebt kan doorzoeken of is dit niet mogelijk? ...
Zijn je vragen zo dom dan, of je reacties zo slecht ;) ? Die optie is juist handig, zo kon ik snel zien/lezen dat jij je niet voor jouw vragen/reacties hoeft te schamen.

Het is voor een vriend van mij hier op het forum, hij is veranderd van club door een uit de hand gelopen meningsverschil. Nu bekijkt iemand van zijn vorige club elke avond zijn posts om te zien naar welke fly ins of shows hij gaat, met slechte bedoelingen.

grtz A

Dat gaat niet werken, zo lang hij zijn berichten openbaar heeft kan iedereen met bv. Google ook zijn posts achterhalen.

Als er kwade bedoelingen zijn lijkt het mij eerder een plan om contact te zoeken met het bestuur van die club of zij kunnen ingrijpen of anders het probleem bij de KNvvL voorleggen?

Het slimste is dan om robert een pm te sturen, met de vraag of deze jou profiel kan verwijderen. En dan mooi opnieuw beginnen met een nieuwe naam (die die mensen van zijn oude club dus niet weten). En dan niet je woonplaats e.d. weergeven.

Het blijft vrij nutteloos, je kunt beter e.e.a. gaan uitpraten met die persoon, of de politie inlichten.

Zelfs al zou Robert de search hier helemaal uitzetten, google indexeert het forum ook, dus is het daar altijd wel te vinden. Verander je useraccount; leuk, werkt misschien een week, daarna is e.e.a. met een paar steekwoorden op google toch wel weer terug te vinden. Zinloos dus.

... Nu bekijkt iemand van zijn vorige club elke avond zijn posts om te zien naar welke fly ins of shows hij gaat, met slechte bedoelingen. ...
Er is maar één werkende oplossing voor 'jouw vriend' ;) niet meer melden waar 'hij' naar toe gaat. Of een paar nep meldingen dat 'hij' naar evenementen gaat, bij voorkeur ver weg :mrgreen: zonder te gaan, dan krijgt die club-ex-genoot er gauw genoeg van. Afgezien daarvan, wat kan zo iemand nu aanrichten, mits je 2,4GHz hebt?

... google indexeert het forum ook ...
Met google -> geavanceerd zoeken gezocht op 'Antony' binnen het domein www.modelbouwforum.nl, resultaat:
https://encrypted.google.com/search?as_q=antony&as_epq=&as_oq=&as_eq=&hl=nl&num=10&lr=&cr=&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=www.modelbouwforum.nl&as_rights=&safe=images&btnG=Google+zoeken

Idd Robert even een pm sturen...
Desnoods kan hij de datum ook wat terug zetten, valt het ook niet op...
Het is me niet duidelijk wat je hier bedoelt/wilt.

Laatst bewerkt:
Stel iemand heeft een vraag en je bent bereid jou antwoord te delen maar helpt diegene een ander (bijna) nooit dan weet je genoeg met je goede bedoelingen. De ene hand wast de andere zo simpel ligt het. Dan kan het handig zijn iemand zijn profiel na te kijken. On topic werd de oplossing voor zo'n probleem mss al voorgesteld. Succes ermee.

Ik begrijp dat dit inderdaad een moeilijke kwestie is.
De beste oplossing lijkt mij om een nieuw profiel bij te maken en het oude gewoon niet meer te gebruiken zonder het te laten verwijderen. Zo zullen ze denken dat hij het forum links laat liggen.

grtz A

Het is voor een vriend van mij hier op het forum, hij is veranderd van club door een uit de hand gelopen meningsverschil. Nu bekijkt iemand van zijn vorige club elke avond zijn posts om te zien naar welke fly ins of shows hij gaat, met slechte bedoelingen.

*zucht* volwassenen zijn soms net kleine kinderen :(
en ik maar denken dat modelbouw voor de lol was

Back