Steeds 1 melding actief.

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe ik die ene melding kan wegrkijgen. Ik heb een uitnodiging gekregen voor een interesse groep, nu heb ik al weet ik hoe vaak op die link geklikt en kom ik ook in die groep maar die melding gaat iet weg.

Alvast bedankt,
Nodri

Ben geen lid/baas van een groep, dus als iemand anders dat kan doen??

Ik begrijp het niet helemaal. Ik ben zojuist als experiment maar eens lid geworden van de groep "HMS Victory Builders". Dat ging zonder slag of stoot, maar ik zie helemaal geen mogelijkheid om anderen uit te nodigen.

De enige uitnodigingen die ik ken zijn die voor vriendschap. Als je die bekijkt via het menutje dat dan verschijnt als je "Privéberichten" aanklikt moet je de avatar (dacht ik) van de verzoeker wel aanklicken en daarna kiezen voor accepteren of weigeren. Als je dat niet doet blijft dat verzoek steeds terugkomen. Is het mogelijk dat je het daarmee verwart, ik zat daar de eerste keren ook mee te klooien.

Groet,

Ad

Laatst bewerkt:
Blijkbaar kan alleen de groep-eigenaar iemand uitnodigen Ad. Zo ben ik lid geworden van een groep. Echter 'ontleden' lukt niet helemaal. Volgens gebruikersinstelling ben ik nog lid van die groep, maar als ik de groep aan klik, krijg ik rechtsboven de optie lid worden, en niet leave group.

Back