stefs knutsel topic

• Topicstarter Topicstarter staffa
  • Startdatum Startdatum
Bison Marathon heet tegenwoordig Bison Vloeibare Zool (marathon), klik hier voor info over de lijm (PDF file wordt geopend)
Het pakje ziet er zo uit:
af993e0fc2c7dd2dc07cbd.gif

Het heeft alleen een hele lange droogtijd op plekken waarbij het volledig is afgeschermd van de lucht. Bijvoorbeeld als je flessen aan elkaar lijmt door ze als hulzen over elkaar heen te schuiven. De lijm daartussen moet je soms wel tot 3 maanden laten drogen.

Kijk voor een grote waterraket (5 flessen) maar eens op de DRRA site, Archief, Foto-Video, Archief 2.
Daar staan mooie foto's van de waterraket en de installatie 1 van de DRRA leden. Er staat ook een link naar de filmpjes.

Groet,
Bas

andreetje zei:
Ik deed het ook altij dmet de fietspomp maar met mijn 50 kilo kom ik niet verder dan 6.5 bar.
Ik heb nu wel z'n kleine compressor maar die moet ik nog aan mijn installie maken.
Heefd iemand misschien een foto's van hoe je een compressor aan het lanceer ding koppeld dan kan ik wat ideeen op doen.

Groeten André

André,
Bij de Praxis/Gamma/BigBoss/etc kun je gewoon hogedrukslang en snelkoppelingen kopen voor het aansluiten van een compressor. De koppeling maak je aan je installatie vast en klaar ben je.

Succes,
Bas

BasK zei:
Bison Marathon heet tegenwoordig Bison Vloeibare Zool (marathon)
Hé, wat is dat Bas?
Reclame maken voor de concurent?
Hoe moet ik dat morgen bij Henkel verkopen?

Groetjes,
HenkSWT

Henk,
Gewoon tegen Henkel zeggen dat er een mooie markt open ligt voor PET lijmen. Let wel, niet hele dure industriele lijmen, er zijn op dit Forum voldoende mensen die slechts zakgeld hebben om een mooie raket te bouwen.

Groet,
Bas

BasK zei:
andreetje zei:
Ik deed het ook altij dmet de fietspomp maar met mijn 50 kilo kom ik niet verder dan 6.5 bar.
Ik heb nu wel z'n kleine compressor maar die moet ik nog aan mijn installie maken.
Heefd iemand misschien een foto's van hoe je een compressor aan het lanceer ding koppeld dan kan ik wat ideeen op doen.

Groeten André

André,
Bij de Praxis/Gamma/BigBoss/etc kun je gewoon hogedrukslang en snelkoppelingen kopen voor het aansluiten van een compressor. De koppeling maak je aan je installatie vast en klaar ben je.

Succes,
Bas

Bedankt voor je reactie ik zal er is gaan kijken.

Back