stella-models

kan het dat stella-models geen mfu meer verkoopt voor de tamiya vrachtwagens, ben namelijk zelf van plan een scania 6x4 te kopen en dacht dat te doen via stella-models samen met de mfu.
nu heb ik enkele vragen.
1.Kan het dat ze de mfu niet meer verkopen ?
2.is stella-models goed en snel qua levering ?
3. is een scania 6x4 een goede keuze van tamiya ?

ik hoor graag jullie meningen.

mvg scaniafreak

Hallo,

1.Wat is een mfu wat doet die ?
2.Geen ervaring mee.
3.Ja de scania van Tamiya is een prima keuze, alles is heel goed beschreven en mooi kwa detail.

Mvg stephen

MFU

Hallo,

1.Wat is een mfu wat doet die ?
2.Geen ervaring mee.
3.Ja de scania van Tamiya is een prima keuze, alles is heel goed beschreven en mooi kwa detail.

Mvg stephen
Hallo stephen.
Even een opmerking.Je hebt een topic gestart voor je scania,dus stel dergelijke vragen in je eigen topic.
Maar nu het antwoord op je vraag.MFU staat voor multi-function control unit.Deze set is van tamiya en heeft complete verlichting,rijgeluid,geluid af en aan koppelen en rijregelaar.
vr.gr.adrie
Ga naar de asfalt rockers,kennisbank daar staat de set beschreven.

Laatst bewerkt:
[mod]
Houd rekening dat winklebesprekingne niet zijn toegestaan![/mod]

Waarom?? dit kun je lezen in de faqs, en sticky's..

Zonder verder inhoudelijk te reageren:
Stella zou de mfu gewoon verkopen, en is een goede winkel.
Verzendtijd ligt nu behorlijk hoger van wege de feestdagen.

Andere nuttige topic, is even te kijkne, bij het modelbouwcafe, en dan naar Pakketje in het buitenland, douane.

bedankt voor de reactie's
maar kan iemand me bv. even de link doorsturen van de site met de mfu ?

mvg scaniafreak
als je de site bedoeld waar de mfu wordt beschreven,ga naar google,
asfalt-rockers,kennisbank en hop ups.Met een beetje moeite is er op het forum zoveel te vinden,maar doe de moeite.
vr.gr.adrie

Hallo
Moesten er nog mensen zijn die een MFU willen , misschien is het handig om er een paar te gelijk te bestellen . Als iemand de weg weet ? Ik wil altijd mijn steentje bijdragen
Groetjes Fred

Hallo
Moesten er nog mensen zijn die een MFU willen , misschien is het handig om er een paar te gelijk te bestellen . Als iemand de weg weet ? Ik wil altijd mijn steentje bijdragen
Groetjes Fred

hoe bedoel je, je wilt er zelf ook ee of wat ?

mvg scaniafreak

mfu

Ik heb bij ebay ook niets kunnen vinden,maar ga eens naar modelbouwwinkels nederland.Dan krijg je een lijst met alle winkels in ned.
vr.gr.adrie

Gewoon Stella een mail sturen met wanneer de MFC-01 weer in stock is.
Ze antwoorden meestal binnen 24 uur, nu alleen mss niet vanwege de kersttijd.

allemaal al erg bedankt met de reactie's
ik ga dus een mail sturen naar stellamodels wnr de mfu terug binnen is en dan zie ik wel wat er gebeurd.

mvg scaniafreak

Hey , daar, wij hebben deze steeds in voorraad mocht je er nog eentje zoeken.

Steve

Back