stellamodels bestelling

• Topicstarter Topicstarter alfisti
  • Startdatum Startdatum
A

alfisti

Guest
ik ben even wezen kijken voor een MFU bij stalla moddels en kom op 309,- usd incl verzenden
omgerekend zou dat bijna 27,-euro zijn
heeft iemand daar ervaring mee want volgens mij klopt dat niet helemaal

309 dollar omgerekend naar 27 euro :?::?:

Nee dat is inderdaad niet goed gegaan met rekenen ;)

Als het goed is kom je rond de 200~210 zo'n beetje uit. De euro staat als het goed is zo rond de $1,50.

309 dollar omgerekend naar 27 euro :?::?:

Nee dat is inderdaad niet goed gegaan met rekenen ;)

Als het goed is kom je rond de 200~210 zo'n beetje uit. De euro staat als het goed is zo rond de $1,50.

dat klopt ja maar hongkong dollars zijn volgens mij anders dan us dollars

Uitgaande van Hong Kong dollars kom je idd rond de 27,- (26,18 bij Paypal) , Stella werkt echter standaard met Amerikaanse dollars ;)

Rond de 200~210 ben je dus kwijt ;)

Uitgaande van Hong Kong dollars kom je idd rond de 27,- (26,18 bij Paypal) , Stella werkt echter standaard met Amerikaanse dollars ;)

Rond de 200~210 ben je dus kwijt ;)

ok dat wist ik dus niet maar goed dan nog altijd goedkoper dan hier in europa
tenzij de doaue het pakje onderschept
hier in holland kost dit ding zo rond de 300,-

wanneer je invoer rechten moet betalen ben je nog goedkoper uit dan hier in nederland.

stella zet meestal uit zichzelf een lager bedrag op het factuur. je zou dit eventueel ook kunnen vragen in het opmerkingen venster bij je bestelling

succes met je bestelling en je mfu!

wanneer je invoer rechten moet betalen ben je nog goedkoper uit dan hier in nederland.

stella zet meestal uit zichzelf een lager bedrag op het factuur. je zou dit eventueel ook kunnen vragen in het opmerkingen venster bij je bestelling

succes met je bestelling en je mfu!

hmm thanx
dan toch daar maar eens een mfu bestellen denk ik scheelt toch best wel weer

Back