Stemmers gezocht

Ik heb ook al twee keer gestemd (ik heb dan geen onroad maar een baan erbij is altijd goed) want ik heb twee e-mail adressen!!!;)

gr.....

Goed initatief!

Ik woon in Hoorn en wij zijn met onze RC-vereniging zelf ook al met de gemeente Hoorn bezig om op het middenstuk van de wielerbaan van HRTC een asfaltplaat te realiseren.

Er kom veel bijkijken kan je vertellen je moet echt met een gedegen plan (- van aanpak en plan van eisen) komen anders heeft de gemeente er weining vertrouwen erin en gaan ze er geen geld in stoppen. Bovendien moet je er rekening mee houden dat de gemeente om een eigen bijdrage vraagt...

Als onze PvA en PvE uitgewerkt is kan ik je natuurlijk hier een kopie van geven. Dan hoef je c.q. jullie niet het wiel opnieuw uit te vinden.;)

Ik heb inmiddels gestemd en zal zo mijn stem ook gaan bevestigen anders heb je er niets aan.

Halewijn

Laatst bewerkt:
Mijn stem heb je ook Oscar! Goed initiatief en bewonderingswaardig hoe je ej voor o.a. AMCC inzet! Verenigingsbeesten zijn een zeldzaam goed tegenwoordig

Gestemd (en is bevestigd :)) !!

Super idee. Wat dichter bij huis dan andere circuits. Vergeet de drifters niet in je plan en je kan nog meer stemmen binnen halen.

Er zijn inmiddels voldoende stemmen en het idee is verzonden maar hoe meer stemmen hoe meer steun uiteraard!!!

Maar even weer onder de aandacht brengen, ondanks dat het idee al ingediend is kan er nog steeds op gestemd worden bij wijze van support...

Ik heb net even gestemd.
Veel succes en laat nog eens wat horen wat er allemaal gaande is.

gr RCdriver

ik heb ook gestemd. hopelijk gaat het door want die gemeentes zijn zo vervelend hier in ze gunnen sommige mensen niet eens een hobby. Die mensen hebben zelf zeker geen hobby.

Back