sterke heli arnhem gezocht

• Topicstarter Topicstarter ali osram
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

ali osram

Guest
Hallo mensen, hier een niet al te gebruikelijk verzoek.
Wie durft het aan om met zijn heli een easystar uit een boom te trekken op omnabij 15 meter hoogte.
De werphengel met lood, stokken, stenen, en boomklimmen hebben geen uitwerking gehad en de brandweer komt echt niet voor een vliegtuigje.
Een hoogwerker huren??? 495,- per dag (8 easystars)
Iemand nog suggesties behalve de bovengenoemde of moet ik hem maar afschrijven.
Kom uit de omgeving Arnhem dus als er iemand is die het aandurft wordt getrakteerd op een paar heerlijke biertjes (of ik treed een keer op).

Groetjes Gerard (Ali Osram):help:

Wat dacht je er zelf van om in de boom te gaan klimmen ? Geen andere modelvlieger zal zijn heli niet zomaar op die hoogte tussen de takken willen parkeren. Sorry, dit vind ik puur een geval van "liever lui dan moe". Stel dat de redder zijn heli stukken maakt, wie draait er dan voor de schade op ??

misschien met een lang stuk touw om de vleugels proberen te gooien? Maar dan moet je wel goed kunnen gooien en VANGEN.

Voor een paar biertjes een heli van vele honderden euro riskeren om een easystar van een paar tientjes uit de boom halen.:confused:

Grapjas.

Gewoon er zelf uit halen en anders een nieuwe kopen. Niet een ander met mogelijk nog meer ellende opzadelen.

De vraag van TS is:
Wie durft het aan om
en niet: wie durft het níet aan. Bovenstaande reacties zijn dus ook niet wat hij zoekt denk ik.

Ik ben wel benieuwd of zich iemand meldt want die kans lijkt mij ook vrij klein maar je weet het maar nooit.

heb ik ook eens gehad ..met een ''graupner paracopter'' hing ook in de takken klimmen geen optie ..hengel met lood ook niet ..

toen een flinke steen aan een zeer lang touw gebonden .en die al slingerend naar boven gegooid ..en zo tak voor tak ..(niet verder vertellen hoor) afgebroken,
tot ik bij de tak van de paracopter kwam en het zelfde gedaan..paracopter kwam naar beneden ..de grote steen ook ..idd :cool: boven op de plastic trike ..hahahaha...al het werk voor niets ..hele trike naar de .....Kl.te

heeeeeeeeeeeel veel succes ;)

Wat dacht je er zelf van om in de boom te gaan klimmen ? Geen andere modelvlieger zal zijn heli niet zomaar op die hoogte tussen de takken willen parkeren. Sorry, dit vind ik puur een geval van "liever lui dan moe". Stel dat de redder zijn heli stukken maakt, wie draait er dan voor de schade op ??
Ja lui dat kun je wel zeggen.
Een echt goede ladder en een veentje van een jaar of 10 met een leuk vergoeding kan wonderen verrichten.
ook echt weer iets voor het MBF dit.
Wordt een mega lang draadje (en ik help mee hihihi)

Zoek even op het veld naar de kampioen boompje klimmen..(10 tot 14 jaar) Geef hem een leuke dot zakgeld (das ongeveer 15 tot 20 euro) en klaar ben je.. Wel EERST even met pa en ma overleggen.... Zo ben ik al eens wat euro's euro kwijt geraakt ;)

Leuke bijkomstigheid van kinderarbeid op hoogte: Als het misgaat genezen hun botjes sneller dan die van jou :mrgreen:

dank u dank u

Wat een meedenkerij geweldig.
De heli was een alternatief geweest voor zover ik nog ideeën had maar hoopte via dit medium op tips.
Helaas.
Hoogte bedraagt 20m en voor wat het klimmen betreft dat is vandaag geprobeerd (ondanks ik dit sterk afraadde) en die hebben ze met de ladderwagen eruit gehaald.(en nee de brandweer wilde mijn vliegtuigje er niet uit halen wat ook zeker te begrijpen is)
Heb het nog 2 uur lang met een werphengel geprobeerd.

Ik zal mijn vrije Zondag er nog aan spenderen en dan geef ik het op.
Noem het koppigheid zuinigheid luiheid voor mijn part domheid maar wat pas echt dom blijkt is om in een modelbouwforum om tips te vragen.
Dan krijg je ineens een bak modder over je heen.

Nou veel plezier met jullie dure helikopters en pas op voor takken en bomen.

Leuke bijkomstigheid van kinderarbeid op hoogte: Als het misgaat genezen hun botjes sneller dan die van jou :mrgreen:
Waarom denk je dat ik eert toesteming wil hebben van de ouders ??

Bedoel me hobby is me wel iets waard, maar vergeleken me een leven, is me hobby WAARDELOOS!
old iezer, piepskuum, en oale electriek....

hogerop zoeken zei je toch? welllicht kom ik je dan wel tegen.
de meeste eikels hangen hangen in de top.

voor die mensen die mijn bericht wel goed interpreteerden. (voor "wasp" dat betekent begrijpen)
Dank je wel voor het meedenken.
sinazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Dank je wel man .
Achteraf gezien blijkt het niet zo verstandig om zoiets te proberen.

"Begrijpend LEZEN" geven ze ook in jouw provincie op school voor zover ik weet.

"Begrijpend LEZEN" geven ze ook in jouw provincie op school voor zover ik weet.

Jij hebt kennelijk in jouw provincie niet geleerd wat fatsoen is. Als je dergelijk vragen stelt, krijg je hoe dan ook reacties.
Als deze je niet had verwacht of ze bevallen je niet, dan ga je mensen maar voor eikels uitschelden:confused:

Ik denk dat de mensen jouw vraag heel goed hebben begrepen; met risico voor eigen heli en ledematen een ding van een paar tientjes van een ander uit de boom halen.

:) Yep , was het met vrolijk overleg geweest had je zelf nog de keus kunnen maken ;)
hahah
Ach ja respect is ver te zoeken bij sommigen.. Die denken alleen maar aan zichzelf...

Uhm, je hoeft niet in de boom te hangen om een eikel te zijn hoor.. ;) Sommigen zijn natuurtalenten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back