Zo het is alweer even geleden maar kreeg na het plaatsen van wat RGB leds in een ander kissie opeens weer zin om te gaan bouwen! Gister en vandaag maar eens verder gegaan aan de F-18 en het einde is nu toch echt in zicht!
(Inmiddels bijna 4 jaar bezig met een modelletje waar je binnen een week klaar mee kan zijn [emoji23])
Gister een nieuwe bovenkant gemaakt voor de achterkant en die erop gelijmd en vannacht laten drogen met wat studie boeken erop. Waar die boeken wel niet goed voor zijn:
Vandaag was ik lekker vrij dus kon lekker mn gang gaan en heb een aardige vooruitgang geboekt!
Ik heb besloten om de vleugel nog een extra laagje te geven aan de boven en onderkant gemaakt van 3mm depron. Hiertussen in heb ik ledjes “gesandwitched” zodat deze mooi weg gewerkt zijn in de vleugel:
Bekijk bijlage 279033
De gaatjes/uitkepingen zijn voor de leds om erin te vallen zodat de vleugel zo vlak mogelijk blijft.
Ook de wandjes van de “rug” van de F-18 erop gelijmd:
Hier de vleugels aan het “sandwitchen”:
(Erg handig die studie boeken)
En even de LEDs showen:
En toen vandaag afgesloten met een lekker ijsje:
Ik hoop binnenkort verder te kunnen. Eerst maar eens uitvinden hoe onze nieuwe printer werkt zodat ik de tekening van een van de laatste onderdelen kan printen (die was ik kwijt geraakt). Dit is de tekening van de houten plaatjes die de 2 verticale vlakken in een hoek omhoog houden. Als ik deze heb kan ik hem afmaken en is hij bijna klaar voor zijn maiden flight! (Hoop hem voor het Hemelvaart weekend af te hebben)
Happy Landings,
Didier