P
Pjoeter
Guest
Hallo lui, ik zit al een tijdje dit duikforum te bestuderen.
Ik kom zelf van de microheli af ( zie avatar ) en ben op zoek naar een nieuwe uitdaging. 8)
Ben een beetje uitgerepareerd aan mijn helietje, en het vrouwtje heeft een hekel aan de "tocht" in de kamer en met 2 jonge katten is het helemaal lachen. :roll: :roll:
Nu zit ik er sterk aan te denken om ook een duikboot aan te schaffen en is mijn oog gevallen op een "kit" van robbe ( seawolf v2).
Ik heb op internet rondgekeken en het blijkt een leuk klusje te worden.
Het negatieve wat ik er over gehoord heb is dat het niet echt waarheidsgetrouw is.
Maar ja dat is een microheli ook niet.
Nu heb ik nergen terug kunnen vinden over de besturing ( gezien van af de zender ).
Van uitgaande van een 4kanaals zender, moet ik het dan zo zien.......
Linker stick vooruit/achteruit: hoofdmotor voorwaards/achterwaards
Linker stick links/rechts: boot links/rechts
rechterstick vooruit/achteruit: duiken/omhoogkomen
Dan blijft er nog rechts link/rechts over, moet ik deze dan gebruiken om de voorste roeren te bedienen of wordt dit gekombineerd met de rechterstick vooruit/achteruit ( duiken/omhoogkomen).?
Ik had begrepen dat het aanbevolen wordt om de voorste roeren separaat te bedienen.
Zit ik met deze gedachte in de goede richting?
Ik kom zelf van de microheli af ( zie avatar ) en ben op zoek naar een nieuwe uitdaging. 8)
Ben een beetje uitgerepareerd aan mijn helietje, en het vrouwtje heeft een hekel aan de "tocht" in de kamer en met 2 jonge katten is het helemaal lachen. :roll: :roll:
Nu zit ik er sterk aan te denken om ook een duikboot aan te schaffen en is mijn oog gevallen op een "kit" van robbe ( seawolf v2).
Ik heb op internet rondgekeken en het blijkt een leuk klusje te worden.
Het negatieve wat ik er over gehoord heb is dat het niet echt waarheidsgetrouw is.
Maar ja dat is een microheli ook niet.
Nu heb ik nergen terug kunnen vinden over de besturing ( gezien van af de zender ).
Van uitgaande van een 4kanaals zender, moet ik het dan zo zien.......
Linker stick vooruit/achteruit: hoofdmotor voorwaards/achterwaards
Linker stick links/rechts: boot links/rechts
rechterstick vooruit/achteruit: duiken/omhoogkomen
Dan blijft er nog rechts link/rechts over, moet ik deze dan gebruiken om de voorste roeren te bedienen of wordt dit gekombineerd met de rechterstick vooruit/achteruit ( duiken/omhoogkomen).?
Ik had begrepen dat het aanbevolen wordt om de voorste roeren separaat te bedienen.
Zit ik met deze gedachte in de goede richting?