Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik wil misschien aankomend seizoen op 5 cellen gaan rijden. Nu heb ik alleen 4 goeie stick packs.
Kan ik deze zonder problemen uit elkaar halen en er side by side van maken en waar moet ik op letten en wat mag ik absoluut niet doen?
Uiteraard kan je dat doen. Voor het solderen even de contacten opschuren en vooraf wat vertinnen. Zorg voor een bout met voldoende vermogen zodat het verhitten niet te lang duurt. De accu niet oververhitten.
Uiteraard kan je dat doen. Voor het solderen even de contacten opschuren en vooraf wat vertinnen. Zorg voor een bout met voldoende vermogen zodat het verhitten niet te lang duurt. De accu niet oververhitten.
Nou, niet helemaal uiteraard.....
Sommige (goedkopere) stickpacks hebben in lijn 3 cellen zonder een krimpkous in een kartonnen omhulsel, dan moet je eerst weer krimpkousjes om de cellen leggen....