Stick zender ??

• Topicstarter Topicstarter bullet125
  • Startdatum Startdatum
B

bullet125

Guest
Hoi

Ik ben sinds kort naast mijn maverick strada ook in het bezit van een Thundertiger mt4. Ik ben wel een van die uitzonderingen die liever met stick zender rijdt dan pistool.Wat zijn jullie ideeën voor een goed model beter of vergelijkbaar met de originele.(2.4 Gh 3 kanaalzender van ace rc cougar ps3)
Lijkt me wel degelijk als je hier van houdt.Kan er iemand mij een richtprijs geven van deze zender want deze wordt verkocht (evt bij fg marder die ik verkoop)

De goedkoopste autozender die ik heb gezien was de Core die via Schumacher geleverd wordt maar daar was iets mee en ik weet niet als er een opvolgende is.

Populair zijn de Futaba T3VC/T3VCS maar die worden niet meer nieuw geleverd, de Futaba 3GR, KO Esprit en de Sanwa Exces.

Wil je heel goedkoop kan je nog kijken naar de Spektrum DX2M maar dat is niet meer dan een 2.4GHz Futaba Attack (knuppels en trim, niets meer aan functies)

Roelof, er wordt gevraagd wat hij voor de zender (2.4 Gh 3 kanaalzender van ace rc cougar ps3) kan vragen.
Waarschijnlijk heeft hij al een stickzender in gebruik.

Hij vraagt ook om een stickmodel. Die markt is op het moment erg klein en heb ik het denk ik zo opgesomt....

Wat moet de prijs van de oude zender zijn?
Even kijken wat die kost en wat anderen op de 2e hands markt vragen?

Nieuw:
ACE Cougar PS3I 2.4GHZ Radio (ACE8308) | RC Planet
Is dus nieuw ongeveer een 90 euro...

ik kan op de ko site de esprit al niet meer vinden :(, die zender vind ik zo mooi dat ik hem bijna zou nemen (maar kan geen stick rijden plus te duur :) )

Geweldig toch die expertise hier.Ik vond bij het googelen nergens prijs hartelijk bedankt :D daarvoor.Verder ja ik heb een stick zender maar dat is nog een analoge dus dringend vervanging nodig (loop wat achter:rolleyes:) en liefst een met zowat dezelfde functies als die ace .Heb even jouw opties bekeken Roelof deze zijn inderdaad mooi maar duur wil er ook wel 2 auto's me kunnen programmeren zal eerst nog wel even mijn lhs mening afwachten. Toch bedankt alvast kan ik al wel even rondkijken.

Je kunt altijd op marktplaats kijken. Laatst had ik een splinternieuwe T3VCS (40MHz) voor maar 100 euro....

Hij staat gewoon onder het menu van de 27mhz zenders met daar een lijst van alle mogelijke uitvoeringen.

Ik heb nog een Futaba 3GR 2.4Ghz hier op de staan incl zender accu voor 150,-
Staat ook op marktplaats.

Reed vroeger altijd met stick maar ben gedurende het afgelopen wedstrijd seizoen overgestapt op stuurwiel.
Bij interesse kan ik je meer info's en foto's e-mailen.

Andre

Back