Stickers voor dieptemarkering

Hallo,

Ik kwam deze link tegen. Wie zocht er nou laatst niet ook naar dieptemarkeringen? Hier zijn ze in schaal 1:24 tot 1:200 te koop, zowel metrisch als imperial, ook die lange strengen die wij nodig hebben!

Môgge Hans,

Bedankt voor je antwoord van die stickers, ik had ze
nog niet besteld, weet jij soms of Festo v/d kleine compressors
verkoopt op de Dr. cuyperslaan(zie foto over de Akula topic)

Gr. Rob

hallo Rob,

De Fa. Biesheuvel, Marinus van Meelweg 17 (flight forum ), 040-2066500 heeft festo en de fa. Laman op de Hastelweg 226 heeft dezelfde produckten onder een ander naam.

suc6

Hans

Hallo Rob.

De compressor die je op de Akula topic ziet is niet van de firma festo.
De compressor heb ik bij de foto gedaan om een totaal beeld te krijgen wat er zoal in de boot wordt ingebouwd.
De compressor heb ik gekocht via e-bay in duitsland.
Af en toe staan ze weer te koop.Dus even zoeken op het net.(onder mini compressor)
Het kan ook zijn dat er firma`s zijn die wel van deze kleine compressoren verkopen.

Ook een optie is de compressoren die je bij Halforts kunt kopen voor 20 euries.
Maar deze maken wel een stuk herrie.

Grt.Harry.

Môgge Harry,

Heel erg bedankt voor je antwoord, dat scheelt een
slok op een borrel, die van Halford ken ik , dat is
niet wat ik zoek

Maar ik weet nu waar ik moet zoeken !!

Gr.Rob

Hallo Rob,
schrijf gewoon een mail naar Lothar in Bremen.
Die weet waar je die dingen krijgt.

Hein

bosreus zei:
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met iets bestellen bij www.modelships.nl , heb een bestelling via e-mail gedaan maar daarna is het rustig. Geen telefoonnummer op de site en hoe te betalen?

Hans

Hoi Hans,

Al iets van hen vernomen? Ik wou er ook een bestelling plaatsen, maar met jouw berichten ga ik maar rechtstreeks in Engeland bestellen denk ik.

Hallo,

Ik wil best regelen voor gezamelijk te bestellen, geef door wie er interesse heeft.
Het is eenmalig verzendkosten vanuit Engeland van 2,50 eng.pond.
Opm.: bestellen is wel afnemen, niet dat ik achteraf ermee blijf zitten.

Gr. Hans

Eh, ben een beetje laat. Maar word er nog wat besteld?

Wil namelijk ook een setje...... Anders word het plakken en erg veel knippen om een malletje te maken voor het spuiten..

Douglas

Back