Stickers

• Topicstarter Topicstarter Deerk
  • Startdatum Startdatum
D

Deerk

Guest
Welke verf kan je over je stickers heenspuiten en dus ook over je lexaan?

Doen meer mensen dit? Ik wil graag dat die stickers lang blijven zitten namelijk....

hai

dan kun je beter LAk zeggen volgens mij :? of bedoel je dat niet??
volgens mij zijn daar al meerdere topics over gestart en kun je dit mischien beter in "de spuitkabine "vragen

Ik neem aan dat je bedoelt welke lak je over stikkers kunt spuiten die je aan de binnenkant plakt. Zo niet zou ik niet weten waarom je het zou doen. Maar het antwoord is naar mijn mening simpel. Wat het belangrijkste is is dat de verf hecht op lexaan en niet de stikkers aantast. Als de verf daaraan voldoet maakt het verder niets uit.

Bartbanaan heeft het pas nog gedaan, misschien kan hij vertellen welke verf hij gebruikt heeft.

Groeten, Thomas

Ps, mods --> spuitkabine ;)

voorlopig verplaatst naar de bouwtips voor rijdende modellen..

ik denk dat deerk misschien bedoelt dat hij aan de buitenkant lak wil spuiten.

volgens mij heeft tamiya een fuel protective topcoat alleen of deze transparant is.

je moet in ieder geval wel verf nemen die voor lexan is, anders knapt het er meteen weer af.

de stickers zitten aan de buitenkant, hij is aan de binnenkant gespoten...
en jah duh lak, lekker belangrijk ik vraag niet of het woord lak of verf is, ik vraag welke verf... en dat ie dus op lexan kan lijkt me logisch en de stickers niet aantast ook....

weet iemand een geschikte verf?

erikderaaf: iig bedankt voor een behoorlijke reactie

ikd enk dat als je stickers op de buitenkant plakt dat ze dan meteen naar de haaien zijn als je ergens tegen aanrijd.

kan je niet de stickers overspuiten met wat blanke 2K lak ofzo ?
als je dat dun doet, bied het wat bescherming en is het nog vrij flexibel

Back