V vincedumo 4 jan 2009 #21 ik gebruikte oorspronkelijk een 3cel lipo met een schroef 8X4, nu een 2cel met 9X4.7, je schroef zal idd te groot zijn
ik gebruikte oorspronkelijk een 3cel lipo met een schroef 8X4, nu een 2cel met 9X4.7, je schroef zal idd te groot zijn
nando Forum veteraan 4 jan 2009 #22 2005... 4 jaar geleden. Ik mag hopen dat de problemen ondertussen zijn opgelost.
plotterwelt 4 jan 2009 #23 mark123 zei: Nog effe een vraagje Hoe reken je dat uit dat ik dan niet boven de 6 amp Klik om te vergroten... Dat is niet uit te rekenen , alleen te meten . Op HEPF - Modellbau und CNC-Technik kan je veel nakijken over de motor met welke prop op hoeveel cellen . De jouwe is wel overleden door te veel ampere's . Mvg Johan
mark123 zei: Nog effe een vraagje Hoe reken je dat uit dat ik dan niet boven de 6 amp Klik om te vergroten... Dat is niet uit te rekenen , alleen te meten . Op HEPF - Modellbau und CNC-Technik kan je veel nakijken over de motor met welke prop op hoeveel cellen . De jouwe is wel overleden door te veel ampere's . Mvg Johan